Strony

23 grudnia 2014

Letter to... Santa Claus

Hej,
Co dziwne ja w tym roku nie pisałam listu do Mikołaja, a co roku to robię.
Lecz w tym roku wyręczyły mnie moje panny, ale chyba nie uda mi się kupić im wymarzonych prezentów,
bo napisały go wczoraj (za mało czasu). No i May przez całą noc
stała pod skrzynką i czekała, aż zobaczy latające renifery i Świętego Mikołaja w saniach.
Dlatego dopiero dzisiaj rano udało mi się go ukraść.

***

Jutro Wigilia! Cieszycie się?
Jak spędzacie Święta w tym roku? Czy Wasze lalki też Świętują?
Czekam na odpowiedzi :D


*Alice pisze coś na komputrze*


M: Siostro, mogę ci coś powiedzieć?


A: Oczywiście zamieniam się w słuch.


M: A więc słyszałam, że przed Świętami pisze się listy do Mikołaja, żeby wiedział
co lalką kupić. No i wiesz pomyślałam, że... mogłybyśmy napisać taki list!


A: W sumie to bardzo dobry pomysł, daj jakąś kartkę, to coś
się wymyśli


M: OK, proszę...


A: Ale... May to jest jakaś zgnieciona i wydarta karteczka,
Mikołajowi na pewno to się nie spodoba. Skocz po jakąś... (tu ja bym wstawiła moje ulubione słowo: mniej-bardziej, ale...) ładniejszą


Parę minut później:






Kocham tą "Redość" (nie, nie radość) w tych zdjęciach. Wszystko przez włosy Al
i przez choineczkę w pokoju dziewczynek

***

Nie wiem czy jutro pojawi się jakiś post, ale świąteczny na pewno jeszcze będzie. 
Najwyżej będzie świąteczny post po Świętach, ale co tam, raz się żyje 
XD

***

Nie dawno założyłam drugiego bloga: marcia-mysz.blogspot.com. Bardzo serdecznie
zapraszam. Nie jest on o lalkach! :D HiHiHi

8 komentarzy:

  1. Dzięki włoską Alice, zdjęcia są takie różowe i jest tak ślicznie. ^u^ Świetna jest ta skrzyneczka na listy. :3
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza ta skrzynka na listy ;w;
    Sama robilaś wiga dla Alice czy kupilaś? :) Wygląda w nim na prawdę świetnie <3 trochę podobny kolorek do tego wiga co ja robiłam, ale trochę ciemniejszy ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Sandomia i Majorka: Bardzo, dziękuje, że chwalicie skrzyneczkę. Robiłam ją już dawno, ale jakoś nie było pomysłów do czego można ją wykorzystać, a tu nagle olśnienie. :)

    Minnie678: He,he. Te włosy (bo wigiem tego nie można nazwać) kupiłam w Lidlu za 10 zł i jest to peruka, która mi dosięga do uszu (jest bardzo krótka). Sama nie wiem jak udało mi się tak ją uformować. Krótko mówiąc jak chcesz fajne, tanie włoski dla lalki polecam Lidla (w tym roku również w selgrosie) xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna skrzynka :)
    Ja już od 3 lat nie piszę listów do mikołaja :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. Bardzo ładny wygląd bloga :) Podobny do mojego xD

      Usuń
  5. Powiedz, jak Ty to robisz, że zdjęcia wychodzą Ci takie śliczne? =^^=

    OdpowiedzUsuń