Strony

27 kwietnia 2015

?

Nie wiem jaki dać tytuł, bo Ed dla Mai ;)
(Rozwalają mnie takie zdania ;D)


Tak dzisiaj Aluśka. Nie mogłam znieść jej wiga, więc
Mayaczek musi się na razie obyć bez... Ale nie martwcie się jutro zamawiam (a właściwie to mój tata iksde) wiga dzięki Majorce (Cicho siedź i nie mów jakiego!!!)

♥♥♥

Przypominam Wam tak, że już w czwartek Lusia kończy rok (a Ewelina dwa) Łał, ale szybko zleciało xD... pamiętam dzień... Dobra jak będą zdjęcia urodzinowe, to będą wspomnienia :)
A teraz czas na zdjęcia C:






No i to na tyle, bo później Al miała mały wypadek...
Upadła na łepek i trochę jej się nos ukruszył T^T
Ale trochę lakieru do paznokci i pilnik zadziałały... i Alice ma się dużo lepiej xD

Baju!

P.S. Baton jeśli to czytasz... to wiedz, że w tym roku się spotkamy, czy tego chcesz czy nie xD


8 komentarzy:

  1. A ja cem lody :< Kupi mi kto? Wgl czuje sie jak listek ;-; dziadoska poczta z hong kongu ;-;

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna! Współczuje z powodu wypadku z nosem. Ona ma takie śliczne włoski, ale czy ten wig jest dobry? Jak kupiłam używaną lalkę i włosy jej wypadają kiedy np. przygładzę je do zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Adullka, ale to nie jest jeszcze ten nowy wig, jego jeszcze nie zamówiła. Ten jest od May, jej drugiej lalki. :p

      Usuń
  3. Super zdjęcia *-*
    Dobrze, że wypadek jej nie bardzo zaszkodził c:

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale urocze zdjęcia :D Mam nadzieję, że jesteś dobrym chirurgiem i nie zniszczyłaś jej urody ( ͡° ʖ ͡°)

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha, dzięki za piosenkę. :D Aliszia ślicznie wygląda w włoskach May. :p
    Przejechałaś w końcu ten nosek matowym? :D
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie jej w tych włoskach :3
    Mam nadzieję, że wypadek to nic poważnego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ahhhh... Uwielbiam Twoje zdjęcia! <3

    OdpowiedzUsuń