23 października 2014

The Secret Diary ^^

Hej!

Dzisiaj ja na krótko :D


*Myśli sobie*


 M: Chyba już poszła!



M: Hmmm, co by tu napisać?


M: Już wiem!

 (Miało być Skrob, sorry)

J: Co tam piszesz?


M: A nic...


M: To ty to widziałaś? o.O I Wrzucisz na tego bloga? o.O


M: Ooo nie, teraz wszyscy się dowiedzą

Taki pamiętniczek:

Pozdrawiam Mańka @.@

P.S. Wie ktoś może co zrobić z tym, że w obitsu 21/23 odpadają May plecy.
To hybryda :D

21 października 2014

"Miejsce na tytuł"

Cześć!
Tytuł możecie sobie wymyślić, bo ja nie mam żadnego, inteligentnego pomysłu.
W ogóle to nie powinno mnie tu teraz być, bo powinnam się uczyć 
do czterech testów które mam jutro. No, ale jestem i pokażę Wam Alice! :D Zaskoczeni?
Po za tym, że w ostatnim poście trochę się pojawiła, to dawno jej tu nie było.
Kurcze nawet bardzo dawno, z tego co widzę ostatnio swoją sesje miała 4 września o.O
Jak ja tak mogę? Przecież jest taka śliczna! A na obitsu bardzo 
dobrze mi się z nią pracuję (szczerze nawet lepiej niż z May).
No tylko jest jeden bardzo duży  minus "-"
Cały czas ma nie przyklejonego wiga i strasznie trudno jest ją ustawić,
żeby jej "włos z głowy nie spadł" XD

Ale przejdźmy do konkretów.
Po pierwsze nie wiem czym przykleić Alice wiga.
Po drugie dzisiejsze zdjęcia (to znaczy robiłam je wczoraj, ale wiecie o co chodzi) 
są takie nieposkładane do kupy. 
Po trzecie trochę bawiłam się "PhotoShopem", więc nie zdziwcie się jak jedno zdjęcie będzie 
dużo, dużo jaśniejsze od drugiego (cały czas próbuje ogarnąć ten nieokrzesany program)
XD

Jeśli to przeczytaliście (a przynajmniej to "Ale przejdźmy do konkretów")
mogę pokazać Wam zdjęcia:







Mam pewien problem moja Alicja ma takie dziwne rysy na twarzy, może ktoś wie co zrobić,
aby tego nie było:

Mam także drugi problem. Chciałam zachować tą czcionkę, która jej na zdjęciach, lecz przez przypadek
zmieniłam ją. Problem polega na tym, że w PhotoShopie nie mogę znaleźć tej czcionki.
Może ktoś się orientuje jak nazywa się ta czcinka?

No i bonuss
Taki Haloweenowy:


Pozdrawiam Mańka @.@

18 października 2014

♥Best Sisters Ever♥

Cześć!
Po prostu tonę w kartkach. Tyle testów! Po co?
Pani (lub pan) wielokrotnie mówi, że uczymy się dla siebie, że to my będziemy mieli gorszą lub lepszą pracę. No to po co są testy i kartkówki. Bez sensu!

Ale do rzeczy. Mam śliczne laleczki i obydwie już zobitsowane.
Yeah!

Nie mam o czym pisać :(
Ale mam zdjęcia :)

Zapraszam :D






I przeróbeczka:


Nie myślałam, że to powiem, ale pierwszy raz dziękuję bloggerowi, za przerobienie moich zdjęć.
Teraz są takie bardziej żywe. Może mniej naturalne, ale mnie się podobają.

Pozdrawiam :D

10 października 2014

May w ...zoo

歓迎!
(Witajcie!)

Dzisiaj mam trochę więcej czasu, więc będzie 
więcej przynudzania.

Teraz jestem chora i w ogóle nie mam czasu dla bloga., lalek. A co dopiero
w tygodniu. Ale postaram się jakoś to nadrobić.
Chociaż wydaje mi się, że nie piszę, aż tak rzadko, jak niektórzy.

Muszę dzisiaj Wam opowiedzieć wczorajszą historię dotyczącą Alice.
A więc było to tak:
Patrzę sobie na moją kochaną May (miała już założone obitsu) i tak zerkam na Alcię, patrzę jeszcze raz.
Żal mi się jej zrobiło May miała już obitsu i nowe czuszki (o których później), a Alice
leżała taka łysa golutka, no i taka samiutka w kącie (położyłam ją tam, bo wszyscy się jej bali).
Obok leżała wata. Patrzę na Alice, patrzę na watę.
Aż w końcu dorwałam się do waty i na gumkę (tą do robienia bransoletek- trucizzznaaa)
jakoś przyczepiłam ją do Alicji głowy. Ubrałam ją i tak oto powstała: Al


Dostała zupełnie nowy charakter. A najgorsze jest to, że tamta Alice 
podoba mi się tak samo jak Al
I co teraz?
Mam zrobić z niej dwie lalki (że raz by była w fur wigu, a raz w swoim)?
To by było trochę dziwne.
Muszę to jeszcze przemyśleć o.O

A teraz "May w zoo-czyli moja wycieczka z lalką XD"

Ale najpierw muza wiem, że nie pasuje,ale to
nie moja wina, że się zakochałam





















Niektóre zdjęcia są poruszone i nie widać na nich zwierząt. To dlatego, że trudno mi było trzymać lalkę, trzymać aparat i robić zdjęcia. A w ogóle chodziły za mną takie dzieciaki
i chciały mi strącić lalkę. Miałam takiego stracha. 
Co by było jak by May wpadła na wybieg np. lam (tam ryzykowałam najwięcej)

Mam nadzieję, że totalnie Was nie zanudziłam.
Zdjęć było dużo, więc gratuluję jak ktoś dotrwał (bez oszukiwania), aż tu. :)

Pozdrawiam i mam nadzieję że do niedługiego zobaczenia :D

9 października 2014

"Niefortunny upadek"+ niespodzianka

Hej!
Dzisiaj nie mam czasu na wyjaśnienia.
Ja tylko na chwileczkę

Muszę powiedzieć o pewnej metamorfozie Al.
Dostała nowego wiga (tak jakby).

Ale teraz łapcie zdjęcia May puki gorące. Tylko uważajcie, żeby
się nie poparzyć :D










A tu macie Al w takim jakby wigu zrobionym przez zemnie.
Nazwałam go "Puf wig" XD



To mi podsunęło myśl "Al musi mieć fur wiga"

P.S. Choram jam :(

Pozdrowia Mańka