Strony

10 września 2014

Liebster Award ♥

Cześć!
Ostatnio dostałam dwie nominacje do Liebster Award.
Nigdy nie brałam w czymś takim udziału (ale wiem na czym polega)
Nie wiem czy są ograniczenia co do odpowiadania na 
pytania i do nominowania osób.

Zacznę od odpowiedzenia na Wasze pytania:

Najpierw dostałam nominację od "SashaLove0507"
Więc najpierw odpowiem na jej pytania:

1. Jesteś Little Monster? Jak tak podaj swoją nazwę użytkownika.
Nie nie jestem i nigdy nie byłam, kiedyś słuchałam Lady Gagi,
ale teraz to szczerze nawet nie wiem jak nazywają się jej (aktualne) piosenki 
2. Byłeś kiedyś nominowany do Liebster Award? Jak tak to ile razy?
Nie nigdy nie byłam, dlatego bardzo się ciszę, że po raz 1 zostałam 
nominowana i to przez 2 osoby
3.Jaka jest twoja ulubiona książka?
Bardzo podobają mi się książki z serii "Monster High",
ale moja ulubiona książka to "Heartland - Powroty"
4. Masz zwierzaka? Jak tak to jakiego?
W tym momencie nie, ale miałam chomika o imieniu
Chrupek
 
5. Co Cię najbardziej irytuje w życiu?
W sumie nigdy nie zastanawiałam się nad takimi pytaniami,
wolę myśleć o miłych rzeczach ♥
 
6. Grasz w The Sims 3?
Kiedyś grałam, ale teraz blog je przeważa :)
7. Jaki jest twój ulubiony kolor?
Zdecydowanie limonkowy, ale uwielbiam także miętowy
8. Jaki masz kolor oczu?
Piwne!
9.  Jakie jest twoje najskrytsze marzenie?
To marzenie i to najskrytsze, więc nie zdradzę
XD
Smiles Bużka glossy icons
10. Jakie jest twoje ulubione zwierzę?
I ♥ Horses!
11. Masz Facebooka?
Niestety nie

Wszystkie zdjęcia zapożyczone z 
Google Grafika

Drugą nominacje dostałam od "Sandra Nadolna"
No i pytanka:

1. Jaki język Ci się podoba (nie chodzi o narząd)?
Chyba najbardziej angielski, brzmi tak płynnie :)

2. Ulubiony kolor i liczba.
Limonkowy i miętowy (to drugie takie pytanie), a liczba 4
 XD
3. Jakie gatunki filmowe najchętniej oglądasz.
Komedie, komedie romantyczne, ale jeż lubię filmy sensacyje
lub dociekliwe

4. O jakiej porze dnia najlepiej funkcjonujesz? (poranek, popołudnie, wieczór, noc)
Zdecydowanie wieczór i noc :D
Jestem zwierzęciem nocnym!

5. Czego się boisz, jaka jest Twoja fobia?
Boję się...ślimaków bez skorupy. 
One są ohydne! XD
(Nie wstawię zdjęcia... sami wiecie czemu :))
6. Jakbyś mogła cofnąć się w czasie i coś zmienić, co by to było? Pamiętając o konsekwencjach i zagięciach czasoprzestrzennych XD
Nothing :)

7. Napisz przymiotnik na pierwszą literę Twojego imienia. Bez zastanowień. :)
Malinowy :D

8. Pierwsze co przyjdzie Ci na myśl. Młotek. Jakiego koloru?
Jednorożec koloru
zielonego XD
9. Jeśli postać z filmu, anime, mangi, gry komputerowej itp. istniała by na prawdę, to kto byłby Twoim przyjacielem?
Nie umiem powiedzieć :D

10. Jaką potrawę zażyczyłabyś sobie, aby podano Ci ją przed egzekucją.
Krewetki by my mama :E

11. Jakie jest Twoje ulubione słowo w języku polskim. 
Mięłły xd

A teraz moje pytanka :
1. Skąd wziął się pomysł na imię dla Twojej Dal?
2. Jak byś miała opisać swój charakter w 3 słowach, jakich byś użyła?
3. Czy miałaś kiedyś jakieś monster high?
4. Jak dużo książek czytasz tygodniowo?
5. Co Ci sprawia największą radość i satysfakcję?
 6. Wolisz robić zdjęcia, szyć czy blogować?
7. Jaką lalkę chciałabyś teraz dostać?
8. W co niemożliwego wierzysz?
9. Którą ze swoich lalek lubisz najbardziej?
10. Gdy pada deszcz co najczęściej robisz?
11. Jak najbardziej chciałabyś się nazywać?

Nominuję :
Sweet World
My Plastic Wonderland
My Minty World
Pokaż mi swoje lalki, a powiem Ci kim jesteś

Pozdrowinka :)

4 komentarze:

  1. Jam można bać się pomrowów? One są take słodkie :D

    8 pytanie brzmi: Pierwsze co przyjdzie Ci na myśl. Młotek. Jakiego koloru?
    Chodzi o młotek i jakiego koloru go sobie wyobraziłaś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, jestes bardzo ciekawą osobą... Nie masz Facebooka! XDD Nie no a tak serio to ciekawe pytania :)
    Pozdrawiam ♥
    kawaii-lullaby.blogspot.com
    Ps: Uwielbiam muzyczki z Twojego bloga :S

    OdpowiedzUsuń