Strony

15 kwietnia 2015

Słodyczą wspomnień malowana...

Fajny tytuł co nie :D?

Awwww :3
Mam dla Was trochę wspomnień związanych z dzisiejszymi zdjęciami...
A właściwie sam fakt, że wzięłam monsterkę (nie Frankie!!) już jest samym wspomnieniem... Z tego co patrzę ostatni post i MH (nie Frankie!!) był 8 września... :/
Ja totalnie zapomniałam o ich wdzięku...

♥♥♥

A tak w ogóle blog 6 dni temu (w czwartek) skończył rok xD...
I na prawdę dziękuję Wam, że cały czas ze mną jesteście... mimo moich małych
opóźnień postów ;)

Ale więcej moich poematów będzie jak Al skończy rok 
(Lagusia i lalkarstwo 2 lata) xD 

♥♥♥

Ogóle myślałam nad sprzedaniem monsterek i zakupem
drugiego Dala lub Byula... ale teraz wyciągnęłam je wszystkie, bez wyjątku... i nie
oddałabym żadnej (żadnego), bo jestem w nich zakochana tak samo jak dwa lata temu.
I pullipoholicy xD będą musieli trochę poczekać, bo teraz dopieszczam
laleczki z bardziej proporcjonalną głową (i mówię tylko o głowie!!! x3)



















Baju!!!

9 komentarzy:

  1. Wreszcie monsterka. Doczekałam się!

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę świetne zdjęcia! :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Lalka ma genialną czapkę! Ogólnie post super, tylko trochę przeszkadza kolor liter, ale wszystko wynagradzają zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie cudne zdjęcia *O*
    Nie wiem czy wiesz, ale nominowałam cię-http://your-smile-is-best.blogspot.com/2015/04/liebster-blog-award-x3.html

    OdpowiedzUsuń
  6. O rany, cudne są te fotki! W stylizacji najbardziej podobają mi się trampki, wybacz :'D

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałam się zapytać czy może nie masz czegoś do sprzedania dla monsterki? :)

    OdpowiedzUsuń