Strony

14 lipca 2016

Ostatnie Hirusiowe zdjęcia

Ohayo :3

Dzisiaj wróciła do mnie Alice i jak już mówiłam trochę się za nią stęskniłam. Gdy wyjęłam ją z foli stwierdziłam, że jest to zdecydowanie udana lalka i nie mogę żałować tego, że tak długo nie miałam na nią żadnego pomysłu, ponieważ teraz jest idealna <:

Alice jest już w domku, jak i również Hirato, z którym wczoraj latałam i robiłam ostatnie zdjęcia (nie oznacza to, że są to ostateczne jego zdjęcia na blogu ^^)


Kocham to zdjęcie <3





P.S. Patrycja nie bij za kiteczkę

5 komentarzy:

  1. Śliczny. Z niecierpliwością czekamy na Alisie, bo dawno jej nie było

    OdpowiedzUsuń
  2. Hiruś jest mega uroczy, ale ja z niecierpliwością czekam na powrót Alice. :3 To jest w 100% udana lalka. Kiedyś bardzo nie lubiłam tego modelu, a teraz uważam, że jest to jedna z najładniejszych Pullip, w dużej mierze dzięki Alice. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem szczerze, że do niedawna sama uważałam, że zakup tego modelu to nie był najlepszy pomysł. Prawie dwa lata zastanawiałm się nad jej "wyglądem idealnym", ale teraz uważam że było warto i zdecydowanie jest to moja ulubiona lalka ^^

      Usuń