Strony

23 października 2016

Złocista jesień

Witam :3

I znowu jakoś tak szybko ten czas od ostatniego wpisu zleciał. Nie miałam jednak ostatnio weny na jakieś "większe sesje", pojedyncze zdjęcia dodawałam na grupę facebook'ową. dzisiaj jednak się spięłam, przebrałam Alice w stockową sukienkę, którą akurat miałam pod ręką i wyruszyłam w świat, czyli przez mój blok. Stwierdziłam, że przydadzą się jakieś jesienne zdjęcia, a już niedługo będę mogła tylko o takich pomarzyć.
Tak przy okazji powiem, że jestem zakochana w tym obiektywie. Jest pożyczony, ale chyba pozbieram na taki, bo bardzo podobają mi się zdjęcia nim zrobione <3








Jako Bonus dam zdjęcie Luny, ponieważ bardzo mi się podoba 

4 komentarze:

  1. Sliczne zdjęcia i sliczny piesek *+*

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie cudowny obiektyw, dzięki niemu uroda Alice jest jeszcze lepiej uwieczniona. <3 Najbardziej podoba mi się zdjecie stópek na gałęzi. :)
    Pozdrawiam ~

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach... Jakie cudne! Co to za obiektyw?

    OdpowiedzUsuń