Strony

6 maja 2014

Okulary!

Dzisiaj Alice
bawiła się moimi okularami,
a oto zdjęcia które udało mi się zrobić:


A: Co to?
J: To moje okulary
A: Okulary?


A: Nie Twoje! Moje!!
J: Ehmm...

A: Jak mi w okulary?
J: Po pierwsze mówi się "Jak mi w OKULARACH?",
a po drugie nosi się je na nosie!
Ale nie ruszaj się 
śmiesznie wyglądasz zrobię
 Ci kilka zdjęć:





A tu pokazałam Alisi jak się
nosi okulary:


A: A jak teraz wyglądam w oo...
J: Okularach
A: Właśnie w okularach


Na chwilę wyszłam, a jak wróciłam Alice... 


spała i to
w moich okularach XD.
Nie chciałam jej budzić, dlatego musiałam
się obejść bez "okulary",
jak by to powiedziała Alice.

HEH jaka ona jest słodziutka!

2 komentarze:

  1. Hmm... Jak na początek to jest okey. Tylko dziwnie przypomina mi mojego bloga. ;3 Pomysłu z okularami nie miałam, ale białe przescieradlo. Hah ^^ Zbieg okoliczności.

    OdpowiedzUsuń