Strony

20 maja 2014

Ostatni post :(

Ostatnio troszkę mnie nie było,
to niestety z powodu braku czasu (nawet w weekend o.O)
Dzisiaj chciałabym trochę po zanudzać.
Po pierwsze: trochę (żeby nie powiedzieć dużo) się dowiedziałam o 
różnych modelach obitsu.
Nie, nie jak na razie nie mam zamiaru kupować,
przecież moja Alice ma nie cały miesiąc.
Po drugie: mam zamiar kupić Alzji (od wczoraj ją tak nazywam) 
trampki z pullipfamily.pl
koloru różowego.
Po trzecie: muszę się wziąć za szycie, moja Alice
ma tylko różową sukieneczkę od moxie girlz, ale o tym w innym poście...
Nigdy nie szyłam na maszynie i już od
miesiąca mam zamiar się nauczyć, ale (jak zawsze jakieś ale...)
maszyna do szycia
jest u mojej babci i trzeba (najlepiej) w weekend pojechać,
lecz moi rodzice zawsze zapominają.
A teraz już sobie nie poszyje, bo moja babcia wyjechała :(
Po czwarte: jutro wyjeżdżam na zieloną
szkołę i nie będzie mnie do soboty. Nie wiem czy w weekend coś napiszę.
Trochę się boję o tą chwiejną pogodę: Dziś rano
było (u mnie) 20° Ca teraz leje deszcz.
No i jestem smutna bo muszę się pożegnać z Alice. Nie będę jej widziała
całe trzy dni. Straszne co?

Wiem, że przynudzam. Więc dobra na temat.
Dlaczego post się tak nazywa?
A więc (nie zaczyna się zda...bla...bla XD) to dlatego, że...
nie bójcie się nie odchodzę z bloga, po prostu może być to mój ostatni post
w tym miesiącu, bo:
  1. Zielona szkoła
  2. Brak czasu
Jeszcze chwila przynudzania o z.sz (zielonej szkole):
Nie wiem jak ja jutro wstanę zbiórkę mamy o 7:35 (+ jeszcze trzeba się
naszykować, zjeść śniadanie...).
Postaram się wstawić pare zdjęć z wycieczki na bloga.

No a teraz o Alice:)
KOCHAM JĄ BADZOOO!

Już skoro mam trochę czasu wstawię
obiecaną Wam sesję:
"Alice i ... drewniak" 
Oto ona:


A: C to?


Ciekawskie dziewczynki zawsze muszą podejść i sprawdzić


A: Ooo, cześć jestem Alice


A: A ty?
Może jesteś zmęczony. Lepiej połóż się
spać! 


A: Proszę to mój klóliczek, z nim na pewno
będzie Ci się dobrze spać!

Jaka grzeczniusia (szkoda, że nie zawsze)

Sweet <3


Best Friend Forever ♥


A tu pokazówa bluzeczki by me:




Niestety nie została skończona (z tył szczepiona agrafkami)

Bonus:

(sukienka by ciocia)

Dość przynudzania, więc już nic nie napiszę
tylko:

Do napisania!
(czyli dłuższe papatki)

7 komentarzy:

  1. Słodkie to zdjęcie jak Alice podaje mu kroliczka. <3 Wracając do pytania na jakie zadałaś mi na moim blogu: zależy na jakie możliwości stawiasz. Obitsu hard (27cm oczywiście) ma mniejsze możliwości ruchowe. Sama nie miałam z takim do czynienia ale bym na nie nie stawiała. :) Obitsu soft (jakie ma moja Ewelina) jest ok, ma większe możliwości ruchu, z tym że szybko farbuje np. od niektórych ciemnych materiałów oraz głowa trochę się 'gibie'. Z gibiacą głową da się oczywiście coś poradzić - ja owinełam tego pega w środku recepturką i jak nowa. ;) Polecam. :) Zostaje jeszcze Obitsu SHB. Z tego co czytałam to bardzo dużo osób je poleca - ma świetne możliwości ruchowe, i z tego co wiem jest chyba podobne do obitsu soft tyle że tam tyłek się nie odczepia i jest bardziej 'cycate'. xD Wybór należy do ciebie. Tak naprawdę każde jest dobre. ;) Polecam zamawiać z mimiwoo (jest tam też duży wybór bucików ;P). Pozdrawiam. ;D
    ps. przepraszam za błędy ale pisze z komórki ze słownikiem. xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za odpowiedź
      wiem już jakie obitsu będzie najlepsze. Twoja Ewelinka cudne wygląda w tym wigu! :)

      Usuń
  2. Urocza ta twoja Alice z tym króliczkiem, pasuje jej ^^
    Co do posta, to jeżeli nie chcesz przepłacić, to tak jak Majorka polecam Ci kupić trampeczki na mimiwoo, jest bezpłatna przesyłka i się bardziej opłaca. ;-)
    Ciekawy blog, dziękuję za wizytę u mnie.
    Pozdrawiam serdecznie :3
    Ps. Mogłabyś wyłączyć weryfikację obrazkową? Wpisywanie za każdym razem jakiś cyferek jest nieco irytujące ;-)
    Jeśli nie wiesz jak to zrobić, to robi się to tak:
    1. Klikamy w ustawienia (ikonka klucza ręcznego po lewej stornie)
    2. Posty i komentarze
    3. w celu wyłączenia weryfikacji obrazkowej zaznaczamy opcję "NIE"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawde a ja się martwiłam że na mimiowo przepłacę za dostawe uratowałaś mnie ! XD A co do tej weryfikacji spróbuje to zrobić, ale teraz jestem na wycieczce (phonie)

      Usuń
  3. Masz cudowną lalkę i króliczka :3 Ta bluzeczka jest naprawdę ładnie uszyta. Obserwuję twojego bloga, w wolnej chwili proszę zajrzyj również do mnie :3
    //dynoras.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcie na którym drewniak trzyma króliczka jest moim zdaniem najładniejsze.
    Coś zaczęło mnie drażnić podobieństwo naszych blogów. ;w; Przepraszam no ale... XDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uważam, że to zdjęcie jest najładniejsze. Jak chcesz mogę zmienić mojego bloga (przecież to ja od cb ściągam XD)

      Usuń