Strony

26 maja 2014

Sweterek

Cześć!
To znowu ja i cieszę się, że tamten post nie okazał się ostatnim.
Bardzo dziękuje za tyle komentarzy i członków.
Jak pewnie zauważyliście zmieniłam wygląd bloga z dwóch powodów
  1. tamten był bardzo smętny
  2. ktoś mnie o to poprosił


Nie wiem czemu w poprzednim poście połowa tekstu jest na czarno o.O.
Post miał się pojawić w sobotę, ale test z historii, test z niemieckiego, test z przyrody itd.
A więc post miał się pojawić w sobotę, ponieważ uszyłam Alice
sweterek. Tak sweterek, wiem, że jest środek wiosny, ale miałam taki
super materiał (właściwie skarpetkę), że aż żal było go nie wykorzystać.
Plus dodatkowo powstała... (naprawdę letnia) czapka.

To będą pierwsze zdjęcia robione lustrzanką...
tadam...tadam 
Oto one:




Jasne





To jest suuuper!

Nacykałam tyle tych zdjęć, a
do wstawienia nadawały się tylko te.

Ja uważam, że jest git.

Do napisania :) 

4 komentarze:

  1. Fajny ten sweterek. Ten kolor jej pasuje. :)
    Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki też tak uważam. A powiesz może jak wyszły mi zdjęcia "?" (znasz się na fotografii) z góry dziękuje :)

      Usuń
  2. Zdjęcia bardzo ładne, ciekawe kadry ^^
    Zgadzam się z Majorką ten kolor jest dla niej idealny <3
    http://qkajusia-pullip.blogspot.com/
    Ps. Mogłabyś wyłączyć weryfikację obrazkową? Wpisywanie za każdym razem jakiś cyferek jest nieco irytujące ;-)
    Jeśli nie wiesz jak to zrobić, to robi się to tak:
    1. Klikamy w ustawienia (ikonka klucza ręcznego po lewej stornie)
    2. Posty i komentarze
    3. w celu wyłączenia weryfikacji obrazkowej zaznaczamy opcję "NIE"
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Już wyłączyłam weryfikację obrazkową! (A powiesz co to daję, bo do końca jeszcze nie ogarniam bloggera ? )

      Usuń