Strony

20 sierpnia 2014

Nowa?

Witajcie!
Mam Wam tyle do powiedzenia! W poniedziałek wróciłam z kolonii. Zdążyłam już zrobić całą masę zdjęć, lecz dzisiaj nie mam zamiaru Wam marudzić, że nie mam czasu na ich wstawianie.
Po prostu będziecie musieli trochę na nie poczekać.
We wtorek mama mówi, że musimy pojechać do "selgrosa", żeby kupić potrzebne rzeczy do szkoły.
W sumie to "trochę" mi się nie chciało, a mówiąc "trochę" mam na myśli 
bardzo; no ale stwierdziłam, że w "selgrosie" jest zawsze dużo Monster High i będę
mogła sobie popatrzeć. Uwielbiam oglądać nowe i stare modele MH
i żałuje, że nie ma w Polsce pullipów. Oglądanie ich sprawiało, by mi jeszcze większą
przyjemność.
Ale przejdźmy do tematu. W "selgrosie" mama kupiła
mi nowy plecak do szkoły, z którego jestem bardzo zadowolona :).
Ale jeszcze bardziej cieszę się z mojego nowego nabytku. Jak po samym tytule posta można było
się spodziewać, że coś kupiłam :D
I owszem kupiłam Monster High (chyba jestem już troszkę uzależniona od lalek XD)

Przywitajcie w mojej kolekcji...:


Rochelle Goyle




Tu takie dwa zdjęcia na zachętę: 


Uważam, że jest śliczna, ale i tak nie dorównuje pullipą i dalą!

Mam dla Was ważną informację:
Dzisiaj dowiedziałam się, że wyjeżdżam nad morze o.O. I bardzo się cieszę, ale mam
pewien problem. A mianowicie nie wiem, którą lalkę wziąć.
Mam zamiar zabrać Rochelle i May lub Alice.
Tylko nie wiem którą!
Pomóżcie!
Z prawej strony jest mała ankieta, możecie zaznaczyć lub 
napisać komentarz pod tym postem.

P.S. Raczej pojedzie ze mną May ;), ale nie jestem do końca pewna

Pozdrawiam ♥♥♥

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Uważam, że Twoja laleczka ślicznie wygląda w białym furku :)
      Pozdrawiam ♥♥♥

      Usuń
  2. Gratuluję nowej lalki :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna Rachelka, za ile ją wychaczyłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, a jeśli chodzi o cenę to szkoda gadać. Stałam przy regale 30 min. i sięzastanawiałam czy kupić czy nie. 100 zł. Uważam ze to bardzo dużo jak na MH ! Ale najważniejsze ze sie ciesze z zakupu :)

      Usuń
    2. 100 za tą z Upioryża?!?
      To bardzo dużo...
      Basici są przeważnie w takich cenach...

      Usuń
    3. Wiem, wiem , ale nie mogłam się oprzeć :)

      Usuń
  4. Cudna :3 też ją mam :)
    Zabież nad morze Alice ;3

    OdpowiedzUsuń