Strony

5 sierpnia 2014

Burza :'(

Nadrabiam zaległości.
 I mam do tego tylko dzisiaj. Zostało m do napisania jeszcze "Meet" i "Działka #4"
Myślicie, że zdążę? Może uda mi się dzisiaj wstawić dwa posty!

Zgadzam się z Majorką: Mało coś ostatnio piszecie.
Czy wszyscy wyjechali?
Ja nie mam co czytać, a mojego bloga odwiedza chyba tylko Majorka
Czemu?

Po za wstawieniem zaległych postów muszę jeszcze pozmieniać
zakładki np. My dolls. Są tam same starości.

Zdjęcia które dzisiaj Wam pokaże były robione mniej więcej
miesiąc temu. I jak Wy macie zobaczyć czy lepiej mi wychodzą zdjęcia, skoro 
pokazuje Wam same staroci. 

W dodatku mam całą masę pomysłów na zdjęcia.
Mam przecież nowa lalkę.

Ten post nie wyszedł tak jak chciałam. Miało być wszystko
takie płynne, tak ładnie zgrane.
A tu klops.
Napisałam pare krótkich tekścików.
I w dodatku wszystkie mówią o tym samym:
"Nie mam w ogóle czasu dla mojego 
bloga".
Niestety taka jest prawda. Wydaje mi się, że w wakacje mam dużo mniej czasu
niż w czasie roku szkolnego.
Wydaje mi się, że to dziwne? XD

Ale się rozpisałam. I po co? Ktoś w ogóle czyta moje
wypociny? Bo wydaje mi się, że tylko oglądacie zdjęcia i piszecie komentarze typu:
"Fajne zdjęcia" O ile ktoś tu jeszcze jest! 
(Po za Majorką)

Już dość tego pisania, teraz pora na zdjęcia.
Ale najpierw gif:










Moje ulubione




Good Day!

9 komentarzy:

  1. Double rainbow !
    moda-pullip.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznota!

    upiornikgerfisia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja za każdym razem czytam Twoje "wypociny" bo sama takie często wstawiam ;)
    Narodziny May też czytałam, ale nie komentowała, bo... w sumie nie wiem czemu.
    Prawdą jest też to, że w wakacje jest mniej czasu. Ja mam np 2 tyg wyjęte z życia bo jestem nadal chora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem na bieżąco z twoim blogiem tylko nie zawsze pisze komy. : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne są te zdjęcia! *,* A twój blog jest wspaniały :3 Uwielbiam go czytać <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mi się wydaje, że wszyscy wyjechali gdzieś tam far far away ;D Czytam Twojego bloga i robisz śliczne zdjęcie i fajnie piszesz. Po wakacjach znowu wszystko się zacznie rozkręcać ;DD
    Pozdrawiam♥
    http://unicorn-bloood.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń