Strony

21 sierpnia 2014

Wspominam

Cześć!
Pierwszy raz pisze posta z telefonu i jeszcze nie do końca to ogarnełam.
Dzisiaj napiszę posta bez zdjęć, bo na telefonie ich nie mam.
Coś mi się wydaje, że zaległe posty będą musiały dość długo poczekać. Dobiero tu przyjechałam, a zrobiłam już ponad 15 zdjęć. Nie wiem czy wszystkie się nadają, ale tak tylko ostrzegam. :D
Tym postem chciałam tyko przypomnieć, że cały czas tu jestem i pamiętam o blogu i o Was.
Rozpisałam się tak i nawet nie powiedziałam o co chodzi z tytułem posta. Ale już tłumaczę: Gdy byłam mała co roku jeździłam tylko nad polskie morze i tylko do jednej miejscowości. No a jak już się pewnie domyślacie tam właśnie pojechaliśmy. I przypomniałam sobie stare lata, a zwłaszcza dlatego, że rodzice zrobili tak, że jesteśmy w tym samym hotelu co pare lat temu XD

Pozdrawiam <3 <3 <3

1 komentarz: