Strony

14 września 2014

Zmiany :)

Trochę się mój blog zmienił.Wygląd, nazwa.
Zastanawiałam się nad zmianą linka na: time-for-dolls.blogspot.com,
ale nie wiem czy to doby pomysł. 
Jak Wy uważacie?
Nie wiem też czy Wam się podoba ten nowy wygląd, kolor, tytuł.
Chciałabym poznać Wasze zdanie, więc zróbmy głosownie:
Kto jest na tak (przedawkowanie "Mam Talent"):
Niech napisze :D,
a kto na nie :C
(chyba wiadomo, że tak to znaczy, że 
tytuł i wygląd jest fajniejszy, a nie, że gorszy)

W piątek zamówiłam obitsu! Dla Alice i dla May. YEAH
[właściwie to dostałam na urodziny (mówiłam, że 11.09 mam urodziny) :D]

Miałam Wam dać trochę zdjęć How,
ale strasznie mi się nie ce. (Ale ze mnie leniuch xd)

Na zachente zdjencie Heh :)

 W sumie to nie wiem co ono miało oznaczać

Pozdrowionka 
(biedronka)

10 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie blog wygląda teraz 100 razy lepiej :) Jest bardziej estetyczny :)
    Tak więc jestem na TAK :D
    Pozdrawiam ♥
    kawaii-lullaby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się podoba, ale myślę że najważniejsze jest abyś ty, jak wchodzisz na swojego bloga powiedziała 'wow'. Aby tobie się podobało. Gratuluję zakupu obitsu i przy okazji dziękuję za polecenie mojego bloga na pasku bocznym. :)

    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A, a co do linku to jeżeli go zmienisz, musisz wiedzieć że nie wszyscy będą widzieli twoje posty w aktualnościach i będzie trzeba się usunąć z twoich obserwatorów i jeszcze raz dodać aby je widzieć. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, że mi to powiedziałaś, bo nie byłam tego świadoma. I mogę ogłosić, że nie zmieniam linka bloga :D

      Usuń
  5. Mi jakoś tak bardziej pasował zielony, może dla tego, że to jeden z 4 ulubionych...

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim zdaniem to fajny pomysł, ale zmiana linku.... no to już trochę trudniejsza sprawa, ale rób jak uważasz ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie zmieniaj adresu :) niech zostanie tak jak jest <3 bardzo mi się podobają zmiany ;3

    OdpowiedzUsuń