Strony

23 września 2014

May Wam wszystko powie...

...ale tłumaczyć muszę się ja.

Bardzo bardzo chciałabym Was przeprosić, że mnie tak długo nie było.
Ostatni post (w którym były zdjęcia moich laleczek) był 8 września (i tak nie było tam, ani
jednej lalki kolekcjonerskiej).
Muszę się trochę pozbierać po wakacjach (wiem, że jest już 23.09 xd).
A dla lalek mam bardzo mało czasu. To wszystko przez nauczycieli, miałam już chyba 10 kartkówek.
Dlaczego? Przecież to pierwsza klasa! :D

***

Tego posta przygotowała dla Was May.
GRATULACJE dla niej ! :)

Właściwie miałam dać zdjęcia z niedzielnego foto-story,
ale wczoraj jak wróciłam ze szkoły słoneczko się do mnie uśmiechnęło
i nie mogłam nie skorzystać :D

Nie mam zamiaru się rozpisywać, ale tylko powiem, że 
mam dla Was małą niespodziankę =(^.^)=
Ale teraz zdjęcia:
(Muszę się jeszcze nauczyć jak się pomniejsza zdjęcia, dlatego kliknijcie w nie, będzie 
się przyjemniej oglądało)


M: Cześć, to ja May, Chyba mnie jeszcze pamiętacie?


M: Na wstępie chciałam powiedzieć to tło jest specjalnie takie
pogniecione.


M: Nie pytajcie mnie dlaczego Mańka powiedziała, że mam to powiedzieć
A jak chcecie wiedzieć to pytajcie się jej.


M: Ale dobra chciałam Wam pokazać moich gumowych (xd)
przyjaciół. A o to o...


 M: Ej gdzie oni są?


M: Oj zapomniałam ich wziąć ze sobą,
poczekajcie tu chwilę na mnie.

May sobie poszła więc przez ten czas możecie posłuchać
sobie tej pioseneczki:
(przy okazji możecie zobaczyć teledysk) 

              

Chwilę później:

M: Chciałam Wam pokazać ich :)

M: Ten żółty to Żurek - wiecie jak Jurek, tylko to żyrafa XD...
J: *facepalm*
M: ...a ten różowy to Misiek (kot Misiek), no i została żaba o imieniu Zbigniew - Marysia
go tak nazwała :D
J: *facepalm again* 


A teraz niespodzianka :

M: Ja chce, ja chce powiedzieć


M: A więc teraz niespodzianka...
TaDAMTaDAM...


M: Kolczyki na sprzedasz
Przyznam się wyglądały tak smakowicie, że jednego pączka
ugryzłam XD


A oto one:
CUDNE KOLCZYKI by Mańka Konik

1. Sweet Pączki (jeden odgryziony przez May)
17zł + przesyłka


2. Fioletowe Poziomki
10zł + przesyłka


Co do zakupu?:
1. Musisz napisać w komentarzu lub na mojego maila (o tym w punkcie 4) 
" Chciałabym/chciałbym kupić nr 1,2,3..."
2. Można zarezerwować przedmiot pisząc to co wyżej zamieniając "kupić" na"zarezerwować"
3. Rezerwować można od dziś, ale kupować dopiero od 01.10. 
Także wtedy podam więcej informacji (koszt wysyłki itp.). Dzisiaj tylko tak wstępnie
4. Można się ze mną kontaktować pisząc na mojego e-maila : kanapeczkamarysi@gmail.com

Pozdrowienia :D

10 komentarzy:

  1. Ładne zdjęcia :) Na przyszłość radziłabym najpierw wyprasować tę tkaninę którą dałaś jako tło. Wtedy efekt był by lepszy :)
    Pozdrawiam ♥
    Kawaii Lullaby - zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem,ale ten materiał to specjalna tkanina do zdjęć i prasuje się ją mnie-więcej pół godziny (a w ogóle leżała 3 lata w szafie i się trochę odgniotła) xd

      Usuń
    2. A mi się podoba, ze jest pognieciona. Taki artystyczny nieład. Gdyby było wyprasowane, to by to za "sztywniacko" wyglądało.

      Usuń
  2. Żurek, Haha. :D May jest urocza. :3 A co do zmniejszania zdjęć to możesz je powiększyć w tworzeniu posta, klikając na nie i wybierając na pasku rozmiar. :) Bo jak inaczej zmniejszone w jakimś programie stracą jakość. :)
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, ale chodzi o to że Luśka (lustrzanka) robi bardzo duży format zdjęcia i jak je zmnieszysz np. w photoshopie, zdjęcie będzie ładnie wyglądało na blogu, bo to nadaje się np. do wydruku, na pulpit. Wiesz o co chodzi? Nie umiem tego wytłumaczyć, ale tata mi to wyjaśniał (jest informatykiem) xd
      Mam nadzieje że coś zrozumiałaś z mojej bezsensownej odpowiedzi xd
      Pozdrawiam cieplutko (*-*)

      Usuń
  3. Cudowne zdjęcia <3 u mnie też ostatnio postów nie ma, ale ze zdjęciami to już z miesiąc .. :/ nie chce mi się zmiejszać xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy mogła bym zapytać jak się nazywa Twój blog? Chętnie poczytam :)

      Usuń
    2. http://monsterhighkitty.pinger.pl/ ^.^ tylko ostrzegam, ostatnie posty są bez sensu! XD

      Usuń
  4. Bardzo ładne zdjęcia <3 May jest urocza, a kolczyki wyglądają bardzo smakowicie, hahaha :D

    OdpowiedzUsuń