Strony

10 października 2014

May w ...zoo

歓迎!
(Witajcie!)

Dzisiaj mam trochę więcej czasu, więc będzie 
więcej przynudzania.

Teraz jestem chora i w ogóle nie mam czasu dla bloga., lalek. A co dopiero
w tygodniu. Ale postaram się jakoś to nadrobić.
Chociaż wydaje mi się, że nie piszę, aż tak rzadko, jak niektórzy.

Muszę dzisiaj Wam opowiedzieć wczorajszą historię dotyczącą Alice.
A więc było to tak:
Patrzę sobie na moją kochaną May (miała już założone obitsu) i tak zerkam na Alcię, patrzę jeszcze raz.
Żal mi się jej zrobiło May miała już obitsu i nowe czuszki (o których później), a Alice
leżała taka łysa golutka, no i taka samiutka w kącie (położyłam ją tam, bo wszyscy się jej bali).
Obok leżała wata. Patrzę na Alice, patrzę na watę.
Aż w końcu dorwałam się do waty i na gumkę (tą do robienia bransoletek- trucizzznaaa)
jakoś przyczepiłam ją do Alicji głowy. Ubrałam ją i tak oto powstała: Al


Dostała zupełnie nowy charakter. A najgorsze jest to, że tamta Alice 
podoba mi się tak samo jak Al
I co teraz?
Mam zrobić z niej dwie lalki (że raz by była w fur wigu, a raz w swoim)?
To by było trochę dziwne.
Muszę to jeszcze przemyśleć o.O

A teraz "May w zoo-czyli moja wycieczka z lalką XD"

Ale najpierw muza wiem, że nie pasuje,ale to
nie moja wina, że się zakochałam





















Niektóre zdjęcia są poruszone i nie widać na nich zwierząt. To dlatego, że trudno mi było trzymać lalkę, trzymać aparat i robić zdjęcia. A w ogóle chodziły za mną takie dzieciaki
i chciały mi strącić lalkę. Miałam takiego stracha. 
Co by było jak by May wpadła na wybieg np. lam (tam ryzykowałam najwięcej)

Mam nadzieję, że totalnie Was nie zanudziłam.
Zdjęć było dużo, więc gratuluję jak ktoś dotrwał (bez oszukiwania), aż tu. :)

Pozdrawiam i mam nadzieję że do niedługiego zobaczenia :D

7 komentarzy:

  1. Nie rozumiem ludzi,którzy obserwują bloga, ale nie czytają co właściciel ma do powiedzenia albo nie oglądają zdjęć. To jest kompletnie bez sensu. Ja tam zawsze zdjęcia na zoomie oglądam a potem jeszcze scrolluję aby się upewnić czy nie ma jakiegoś podpisu.
    Podoba mi się 5 zdjęcie, jak siedzie półprofilem na poręczy.

    Życzę powrotu do zdrowia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia. :) Najbardziej podoba mi się siódme. :3
    Życzę szybkiego powrotu do zdrowia. :)
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. May jest piękna <3 super zdjęcia :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia! Bardzo podoba mi się to z bocianem. I wszystko takie... dopracowane <3

    OdpowiedzUsuń
  5. May jest śliczna, a ten sweterek dodaje jej jeszcze większego uroku. Zdjęcia wyszły Ci bardzo ładnie, najbardziej do gustu przypadło mi drugie i oczywiście fotki z lamami! =^o^= ♥
    A co do dzieci, no cóż.. Potrafią być naprawdę wścibskie. ;A;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, sweterek był zrobiony dla Alice i pasował na nią jak ululał, ale jak założyłam go May to się zakochałam. Przez to, że jest za duży wygląda prze słodko :)

      Usuń
  6. Chciałabym robić takie cudowne zdjęcia jak Ty ^^

    OdpowiedzUsuń