Strony

18 października 2014

♥Best Sisters Ever♥

Cześć!
Po prostu tonę w kartkach. Tyle testów! Po co?
Pani (lub pan) wielokrotnie mówi, że uczymy się dla siebie, że to my będziemy mieli gorszą lub lepszą pracę. No to po co są testy i kartkówki. Bez sensu!

Ale do rzeczy. Mam śliczne laleczki i obydwie już zobitsowane.
Yeah!

Nie mam o czym pisać :(
Ale mam zdjęcia :)

Zapraszam :D






I przeróbeczka:


Nie myślałam, że to powiem, ale pierwszy raz dziękuję bloggerowi, za przerobienie moich zdjęć.
Teraz są takie bardziej żywe. Może mniej naturalne, ale mnie się podobają.

Pozdrawiam :D

9 komentarzy:

  1. Świetnie razem wyglądają :D Pierwsze zdjęcie jest chyba najlepsze. Niby nic, ale śliczne ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim faworytem jest 3. Jednak bardziej podoba mi się Alice.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia, w ogóle awww, jakie one słodkie! *3*
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia <3 Ile dalaś na obitsu i gdzie kupilaś? ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. 27 cm kupiłam za 33 dolary, a 23 cm za 23 dol. Obudwa są z mimiwoo :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Jak sama się nauczę to mogę Ci dać lekcje. (Ale pewnie jeszcze trochę to potrwa) xd

      Usuń