Strony

21 października 2014

"Miejsce na tytuł"

Cześć!
Tytuł możecie sobie wymyślić, bo ja nie mam żadnego, inteligentnego pomysłu.
W ogóle to nie powinno mnie tu teraz być, bo powinnam się uczyć 
do czterech testów które mam jutro. No, ale jestem i pokażę Wam Alice! :D Zaskoczeni?
Po za tym, że w ostatnim poście trochę się pojawiła, to dawno jej tu nie było.
Kurcze nawet bardzo dawno, z tego co widzę ostatnio swoją sesje miała 4 września o.O
Jak ja tak mogę? Przecież jest taka śliczna! A na obitsu bardzo 
dobrze mi się z nią pracuję (szczerze nawet lepiej niż z May).
No tylko jest jeden bardzo duży  minus "-"
Cały czas ma nie przyklejonego wiga i strasznie trudno jest ją ustawić,
żeby jej "włos z głowy nie spadł" XD

Ale przejdźmy do konkretów.
Po pierwsze nie wiem czym przykleić Alice wiga.
Po drugie dzisiejsze zdjęcia (to znaczy robiłam je wczoraj, ale wiecie o co chodzi) 
są takie nieposkładane do kupy. 
Po trzecie trochę bawiłam się "PhotoShopem", więc nie zdziwcie się jak jedno zdjęcie będzie 
dużo, dużo jaśniejsze od drugiego (cały czas próbuje ogarnąć ten nieokrzesany program)
XD

Jeśli to przeczytaliście (a przynajmniej to "Ale przejdźmy do konkretów")
mogę pokazać Wam zdjęcia:







Mam pewien problem moja Alicja ma takie dziwne rysy na twarzy, może ktoś wie co zrobić,
aby tego nie było:

Mam także drugi problem. Chciałam zachować tą czcionkę, która jej na zdjęciach, lecz przez przypadek
zmieniłam ją. Problem polega na tym, że w PhotoShopie nie mogę znaleźć tej czcionki.
Może ktoś się orientuje jak nazywa się ta czcinka?

No i bonuss
Taki Haloweenowy:


Pozdrawiam Mańka @.@

8 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia. Co do czcionki to ci nie pomogę, ale wiga możesz przykleić klejem Magic. 90% rzeczy związanych z pulipowatymi załatwia magic. :3 A co do rys, to nie wiem, tylko od razu aby nie było: nie używaj zmywacza!
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te rysy wyglądają jakby były zrobione ołówkiem, ale jak próbowałam zetrzeć je gumką to się pogorszyło. Mydłem też próbowałam, ale nic :(
      A co do wiga to tak mi się wydawało, ale wolałam się upewnić :D

      Usuń
    2. Ja tam bym spróbowała zmywaczem BEZacetonowym. W razie czego zostaje jeszcze Benzacne, ale i on nie wszystko zmywa, np. przebarwień po farbie akrylowej. Może Wy dziewczyny wiecie czym to usunąć?

      Usuń
  2. Alice ma śliczną bransoletkę.
    A czy ona ma kurtkę Howleen 13 Wishes? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, bransoletka jest zrobina z gumki (tej do robienia bransoletek) - ma taki fajny kształt (dostałam ją od koleżanki). Tak Alice ma kurtkę How, z trudem ją wcisnełam, ale uważam, że warto było, bo wygląda w niej pięknie itak dziewczęco :D
      Moja How się bardzo zmieniła (dawno jej tu nie było), kurrka stała się jak to ona mówi "nie cool xd" Można powiedzieć, że Howleen to nie Howleen :)
      Trochę się rozpisałam, ale to tylko dlatego, że dawno nikt komentarzy i nie miałam komu odpisać. *-*
      P.S. Jeśli zrobiłam dużo błędów ortograficznych to sorry, ale jest 23:00 i już trochę mniej myślę xd
      Pozdrawiam Mańka @.@

      Usuń
    2. Szczerze mówiąc to na błędy ortograficzne prawie nigdy nie zwracam uwagi, bo sama je walę. Za to błędy gramatyczne... aż mam dreszcze, na szczęście Tobie się nie zdarzają :)

      Usuń
  3. Alice jest piękna <3
    Jej wig jest problematyczny prawda? ;c
    Ja wiga Viki przyklejałam taśmą dwustronną xD ale to trochę słabe ;-;

    OdpowiedzUsuń