Strony

25 stycznia 2015

Być w gazecie...

Hej!
Już niedługo u mnie ferie :D A Wy kiedy macie ferie?
Trochę zmiełam mojego blogowsza i mam nadzieję, że teraz bardziej Wam się podoba :)

Zauważyłam, że dawno nie było tu Alusi, dlatego dzisiaj to ona będzie gwiazdą i to 
nie tylko mojego bloga, ale i gazety (szczerze nie wiem jakiej xD)

Nie mogę się dzisiaj jakoś rozpisać, zwłaszcza, że blogger mi wariatkuje,
więc daję zdjęcia










Bonusik:
Podwójna Al

P.S. Nareszcie przyszła do nas zima

11 komentarzy:

  1. Widzę, że w spódnicy, która chodziła za tobą po nocach xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlaczego dopiero teraz dotarłam na Twojego bloga? ^^
    Masz cudowną pannę, a zdjęcia są śliczne :3 Bardzo fajny pomysł z tym gazetowym tłem ^w^ I u mnie też jest już śnieg! :D
    PS. Co do ferii mi został jeszcze tylko tydzień wolności. ;w;

    OdpowiedzUsuń
  3. Stęskniłam się za Alicją! ^w^ Świetnie ją wystylizowałaś, widzę że druty/szydełko w ruchu. :3 U mnie z feriami tak samo jak z Airon. ;3; Trzeba korzystać. :D A nowy wygląd bloga boski, jak zwykle zresztą. ;3
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł na zdjęcia : D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wygląd bloga. Piękne zdjęcia, tak samo jak Alicja

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba nowy wygląd bloga ;3
    Co zrobilaś z wigiem Alice? ;o
    Czy tylko mi się wydaje, że wygląda jak nowy? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje na tych zdjęciach wygląda jak nowy, bo chciałam taki efekt uzyskać...ale nie stety tylko na zdjęciach. Musiałam go związać, a co do zmian to jedyne co zrobilam to to, że trochę jej go bardziej na oczy naciągnęłam :)

      Usuń
    2. Świetnie wygląda :3
      Cuda czynisz :D
      Kocham Alice <3 Mój wymarzony model :3

      Usuń
  7. Świetny pomysł na sesję, piękna modelka
    i cudowne zdjęcia... Czego chcieć więcej?

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się jej makijaż. Taki delikatny :) I te rajstopy są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne fotki! Kolory ubranek i kolory gazety w tle świetnie się komponują :3

    OdpowiedzUsuń