Strony

15 stycznia 2015

Mayuchna ^^

Nareszcie! Myślałam, że nigdy tego nie skończę.

***

Hej!
Przy tych zdjęciach namęczyłam się strasznie. Zacznijmy od początku.
Jestem trochę przeziębiona i nie byłam w szkole, ale strasznie się źle nie czuję, więc stwierdziłam, że nie
będę leżała cały dzień w łóżku. A w ogóle to był jedyny moment, kiedy mogłam złapać
trochę światła, ba zawsze jak wracam ze szkoły po 3.00 słońce zachodzi...
Przez bardzo krótki czas powstało bardzo dużo zdjęć.
Nie było tak źle. I zdjęcia też nie takie złe...
ale obróbka, zmęczyłam się nią. Chciałam zrobić dla Was specjalnie fotostory, 
lecz nie wiem czy dam się namówić na robienie tego jeszcze raz. Zmarnowałam chyba ze 3 godziny.
Ale czy było warto to Wy zdecydujcie :D

Ostrzegam bardzo długie :)





Chwilę później:




Po paru minutach:









Tak trochę inaczej niż zwykle, ale mam nadzieję, że nie na darmo wyciągnęłam Mayuchę
i namęczyłam się obróbką xD

Cześć!

P.S. Majorka, chcę posta.... 

11 komentarzy:

  1. Twoje marzenie właśnie się spełniło i już jest post. :D
    Szkoda że Mayucha nie dostała Nutelli. :d Nutella jako naturalny lek przeciwko przeziębieniu, więc się zjadło? ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Niestety mój brat wykończył opakowanie w tamtym tygodniu, ale słoik musiałam zostawić - wiedziałam, że się przyda ^^

      P.S. Napisałam ze złego użytkownika xD

      Usuń
  2. Wszystkie dal frary do nutelli ciągnie xD
    Hah, czyżbym tylko ja pozostawała zdrowa? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może mają to w naturze xD
      Widocznie Ty się tylko na ferie trzymasz...

      Usuń
    2. Uh, ja ferie mam dopiero za dwa tygodnie xD

      Usuń
  3. Hahaha, dla Nutelli nawet foszek zrobi wszystko ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje zdjęcia są przeurocze :D
    Skąd masz taką świetną bluzę? :D

    http://miniaturowe-kobiety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bloga chętnie odwiedzę, a bluzę mam od takiej lalki...chyba "Moxie Girls"... jak byłam młodsza to ją malowałam... xD

      Usuń