Strony

31 marca 2015

Buntowniczka xD

Awwwww :3
Wcześniej trochę zaniedbałam bloga, więc czas go trochę odkurzyć. A w ogóle ostatnio przypomniałam 
sobie jakie lalkarstwo jest cudowne. Jednak nie mam coś ochoty tu pisać. Chcę tu dodawać zdjęcia, a 
jeśli chcecie poczytać to zapraszam tu.

♥♥♥

Chciałam trochę ją zmienić...chociaż na chwilę poczuć jak to jest mieć taką lalkę xD
Moim zdaniem Mayak w tym stylu też dobrze wygląda, ale zdecydowanie wolę ją w przesłodzonej wersji.

Zapraszam na zdjęcia, 
(które robiłam potajemnie na balkonie ---> jestem chora i nie powinnam 
wychodzić xD... Nikt o tym nie wie, więc ciiiii.)
P.S. Zwróćcie uwagę na pogodę... bo jutro lub pojutrze dam zdjęcia z tego samego dnia :)









♥♥♥
May ma firmową koszulkę (wtajemniczeni wiedzą o co keman). Normalnie zakładam
cupsella i wbijać (a tak serio to żartuje xD)

Baju!

9 komentarzy:

  1. Nie lubię aż tak zbuntowanych lalek, ale May to pasuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudo :D Róża chce tę koszulkę. ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Powrotu do zdrowia,! Miła i kochana ta Twoja Buntowniczka ;) Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki szpan paznokciem pomalowanym :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Taka trochę chłopczyca, podoba mi się w tej wersji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale jej tak ładnie! May pasuje chłopięca i zadziorna stylówa, ale jako urocze stworzonka wygląda równie pięknie ^^ <3

    OdpowiedzUsuń
  7. May wygląda cudnie, ale w słodkiej wersji , moim zdaniem, jest bardziej *Mayowa* i milusia c;
    Mimo wszystko jest świetna i skąd taki mały plecaczek?!

    OdpowiedzUsuń
  8. May w obu stylizacjach wygląda cudownie! ^^ Świetne zdjęcia no i ten plecaczek,aww ;3

    OdpowiedzUsuń