Strony

3 kwietnia 2015

Dyszcz lał ♥

Awwwww :3











6 komentarzy:

  1. Tak się wydaje, czy stan wiga Alice się pogarsza? Nie chcę być nie miła, po prostu mnie to zastanawia, z góry przepraszam.
    Zdjęcia naprawdę ciekawe. U mnie *Deszcz lał, prószył śnieg, walił grad i była burza.* Pikna Wielkanoc ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ech... tak bardzo Ci zazdroszczę tej panny ;-; Co do wigu... mam takie same zastanowienia co Zuzanna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozwieję Waszę wątpliwości: Wig jest do kitu i zaraz po Świètach trzeba rozbić świnkę-skarbonkę i kupić... Już jestem pewna na sto procent jakiego chce, bo miałam kupować wcześniej... ale kasę coś wywiało (Vansy, ciuchy itd.) xD

      Usuń
  3. Super zdjęcia :3
    Niestety każda chyba lalka ma taki chwilowy stan z wigiem.. :c
    Coś o tym wiem xd

    OdpowiedzUsuń