Strony

23 lipca 2015

"Domknij się"

Awwww :3
Ogółem to chcę Was strasznie przeprosić za te barki postów... Powiedziałabym, że to przez wakacje, bo jak wszyscy wiemy zawsze z nimi jest problem... Mówi się, że jak już będą wakacje to posty będą się pojawiać co drugi dzień itd., ale wcale tak nie jest. I z własnego doświadczenia wiem, że podczas wolnych dni ma się najmniej czasu: Ale to nie przez wakacje i brak czasu... Chyba trochę straciłam zapał do blogowania :/ Bywa, że się nudzę i napisałabym coś, ale... No właśnie ostatnio cały czas mam jakieś "ale"...
W ogóle to strasznie nafiksowałam się na fejsbuka... Nie wiem co on w sobie ma, to coś na pewno wciąga..
Ale nie ważne... Postaram się pisać minimum dwa razy w miesiącu (to takie moje postanowienie, zmiana). wiem, że to mało, ale obiecuję, że to tylko minimum 8)
↓ dalej normalna część posta XD

♥♥♥

Mam dla Was dzisiaj dość starą sesyjkę Melci.
A w ogóle stwierdziłam, że dawno nie było tu 'fotostorów'.
W wakacje jakoś tak wszyscy znikają... Ja w tym roku jakoś jeszcze nie poczułam wakacyjnego klimatu, mimo iż jest ciepło jak w Hiszpanii, a ja jem lody codziennie to jakoś tako...









***











...

Baju! :)
I do zobaczenia...

8 komentarzy:

  1. Tak, wakacje to czas, w którym pozornie jest dużo wolnego, a tak naprawdę to wcale go nie ma.
    Nie wiem, dlaczego tak wszystkich wciąga fb, sama mam, lecz niemalże nie używam...
    Zdjęcia są śliczne~ Mel jest uroczą lalką i cieszę się, że z rąk właścicielki trafiła w kolejne dobre ręce. Fotostory też świetne. ^^
    Znam ten ból, kiedy niemalże wszyscy znikają. Jest wtedy tak pusto... Dobrze jednak, że ty tu jesteś. Ja sama staram się dodawać jak najwięcej postów. Pozdrawiam. ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownee zdj siostro! :* <3 xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze mówiąc, ja posiadam facebook'a tylko do spraw lalkowych, mangowych i klasowych. Tak to jest mi zupełnie bezużyteczny. Ale jednak coś w sobie, co zdecydowanie przyciąga. ;)
    Szczerze powiedziawszy, ja też nie czuję tego wakacyjnego klimatu.. Ugh, ciekawe czemu?
    Śliczne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Melody jest niezwykle urocza :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Melody jest piękna i słodziutka.

    OdpowiedzUsuń