Strony

16 czerwca 2015

Melody :3

Awww :3
i to naprawdę awww, bo w mojej kolekcji zaszła mała (przesłodziaśna) zmiana. 
I jak już się pewnie domyśliliście  mam nową laleczkę.
Kupiłam ją od Pani Agnieszki i jest przecudowna. 
Dobra, szczerze nie mam weny do pisania, chcę ją Was tylko pokazać :)

A więc przedstawiam Wam:
Melody
(strasznie podobało mi się to imię, więc zostało xD)













Wydaje mi się, że troszkę lepsze zdjęcia robię (moje odczucia). 
Może przydała mi się mała przerwa...

Baju! :3

13 komentarzy:

  1. Bardzo się cieszę, że trafiła do Ciebie :)
    Miło mi, że imię zostaje to samo :)
    Melody wygląda uroczo w nowych włoskach.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Melody jest taka słodziaśna, cud miód. Zazdroszczę takiego zakupu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest śliczna, chociaż już Ci to pisałam! <3
    Też chciałam ją upolować, ale jednak wzięłam moją Kaori :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna, pierwszy raz widzę dala, który się uśmiecha :p Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje. :D Tego bym się nie spodziewała. :D Dobrze że trafiła w dobre rączki. :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Melody jest prze urocza <3 Tak słodka i niewinna :3 Co to za model? ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Jej wig jest taki śliczny, w sumie to cała jest śliczna! :'D

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję! Melody jest śliczna, pokazuj ją często! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam ta plastikową piękność. Miałam okazję gościć ją u siebie. Jest moja ulubienicą.

    OdpowiedzUsuń
  10. a zapomniałam wspaniale jej w tym wigu.

    OdpowiedzUsuń