Strony

17 listopada 2015

1 listopada - magiczny klimat

Awwww :3

Mam teraz chwileczkę. Jutro jedziemy na klasową wycieczkę do Warszawy do Centrum Kopernika. Ogólnie to się cieszę, bo byłam tam już dwa razy i bardzo chętnie pojadę jeszcze raz.
Staram się trochę sprostować z nauką wrócić na dłużej do lalek. Bo ostatnio poza tym, że na nie popatrzę i czasem przebiorę to mam zdecydowanie za mało czasu dla nich. A mam dość duże plany związane ze lalkami i Świętami i myślę, że już powinnam zacząć robić w tym kierunku, bo się nie wyrobię c:

Ostatnio coś mi chodzą po głowie piosenki z "+" Eda Sheerana oczywiście... Więc tutaj taka pioseneczka którą najczęściej teraz nucę..


Tak do tytułu to tak wiem, wiem mamy już 17.11, ale ja zalegam z tymi zdjęciami z 1 listopada, więc możemy się cofnąć te dwa tygodnie i powspominać te klimatyczne znicze nocą... Zdjęcia co prawda nie powalają, ale bardzo lubię patrzeć cmentarz w nocy... Wtedy czuję, że ludzie pamiętają... chociaż tego jednego dnia :)








 


to wyszło tak przez przypadek


Dużo bokehowych zdjęć, ale ja tak kocham te kółeczka ♥♥

3 komentarze:

  1. Zdjęcia są bardzo ładne~
    Bardzo lubię w wieczór Wszystkich Świętych wybrać się na cmentarz, wygląda to bardzo ładnie (tylko gdybym się jeszcze o nieoświetlone nagrobki nie potykała...)
    Ah, Centrum Nauki "Kopernik" jest świetne! Byłam tam już kiedyś, lecz wtedy nie wszystko było ukończone i paru rzeczy nie zobaczyliśmy... Strasznie zazdroszczę Ci tej wycieczki. ^^

    OdpowiedzUsuń