Strony

11 listopada 2015

Powrót + Arrival

Awwww :3
Tak mnie dawno nie było... Już tyle razy się Wam spowiadałam dlaczego mnie nie ma, ale to była trochę dłuższa przerwa. Nie mam żadnych dobrych wyjaśnień. Klasa pierwsza już zaczęła zarzucać mnie totalną nauką. Jednak teraz w drugiej klasie muszę się porządnie spiąć. Zwłaszcza, że podczas moich nieobecności narobiło się tego masakrycznie dużo. Znowu nauka. Niestety.

Ale okej gadanie gadaniem, a tu czeka Was mam nadzieje fajna nowinka.
Podczas mojej nieobecności na blogu, moje laleczki nie zostały porzucone, czy pochowane...
Wręcz na odwrót. One mi dają tyle radości. Cieszą moje oczy codziennie, gdy wracam zmęczona ze szkoły. Cały czas ich ilość się powiększa i na pewno jeszcze będzie. Kocham ten plastik ♥

I tak oto dochodząc do wątku głównego czyli Arrivalu. Przyszła Mary. (Właściwie jest u mnie już od 24.10) Lalka o, której nic nie mówiłam... Tylko parę osób było wtajemniczonych (Pozdrawiam LOPSa). Właściwie była niezamierzona, ale wymarzona już od dawna.


Na początku filmik z unboxingu XD:



A teraz zdjęcia z których nie jestem specjalnie zadowolona no ale nie ważne...






Takie trochę podobne i nudne, ale chciałam Wam ją już pokazać :)

P.S. Mam nadzieje, że mój powrót znowu nie będzie trwał tydzień cccc: Postaram się czasem coś naskrobać... (bo zdjęcia są zawsze xD)

5 komentarzy:

  1. Wreszcie post <3 Bardzo bardzo kocham Mary, odkąd ją tylko zobaczyłam *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudowna!
    Świetny model!! <3

    http://lovelydollssweetworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam takie zazdro ci o nią, ona jest po prostu idealna. ;-; <3 Nogi się uginają, więcej zdjęć poprosimy. ;P
    Pozdrowionka. :)

    OdpowiedzUsuń