Strony

16 stycznia 2016

Biała lalka na białym śniegu

Awwwww :3

Właśnie wróciłam ze zdjęć i powiem Wam, że zima to zdecydowanie nie moja pora roku. Chociaż kocham śnieg, a śniegowe zdjęcia są cudowne to jestem strasznym zmarźlakiem i na dworze nie potrafię wytrzymać nawet 25 minut. Dlatego wracam teraz z garstką zdjęć. 

Dzisiaj musiałam wyjść z Mary na dwór, bo tak dawno jej nie widziałam w całości. A mianowicie popsuło mi się obitsu i wciągu tygodnia nie miałam jak tego naprawić. Na szczęście Mary już ma głowę na karku i mogłam ją zabrać na zdjęcia.




Na nowo zakochałam się w moich lalkach.

3 komentarze:

  1. Szalejesz z postami ostatnio :,3
    Mary jest prześliczna, częściej ją pokazuj <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyszły Ci te zdjęcia ^^
    Mary wygląda niczym Śnieżna Królewna <3

    OdpowiedzUsuń
  3. my też się zakochujemy na nowo. <3 Mary sprawiła że pragnę teraz lalki z białymi włosami, no i co narobiłaś, wstydź się no. ;_;

    OdpowiedzUsuń