Strony

15 stycznia 2016

M&M, czyli szczęśliwe foszki ^^

Awwwww :3

Siedzę sobie właśnie po kocykiem z herbatką w ręku i wpadłam na pomysł po nadrabiania trochę postów.
Dzisiaj jeszcze nie śniegowe zdjęcia (choć i takie mam c:)... Ale przedstawiam Wam pierwszą sesyjkę dwóch lalek. No wiem zaszalałam (Blog jest od kwietnia 2014)... Brawo ja xD.

A oto moje Dalki, duet czyli M&M... Chyba jakoś te zdjęcia przekonały mnie do zabierania ich gdzieś razem. Są takie urocze.







A tym oto zdjęciem kończę dzisiejszy wpis :)

5 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia, jak zawsze <3 One we dwie są przeurocze :3
    Ostatnie zdjęcie chyba najbardziej mi się podoba *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodziaki, czekam na więcej zdjęć z tą dwójką. ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealny lalkowy duet :D Słodziaki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam zielonego pojęcia która M jest która, ale podoba mi się krótkowłosa blondyneczka z kitkami na dyńce. Właśnie rozważam zakup tego konkretnego modelu. Jest przesłodka a już od wieków mi się podoba. Uhhh. Bomba! :D

    OdpowiedzUsuń