Strony

20 lutego 2016

Meet - cudowne laleczki i milo spędzony czas <:

Awwww :3

Z powodów mojego kochanego komputera znowu nie byłam w stanie dodawać postów. Ale dzisiaj wracam z paroma zdjęciami. :D

Na świeżo post z dzisiejszego meeta. Spotkałyśmy się (wreszcie) z Patrycją. I było warto. Naprawdę fajnie nam się rozmawiało. 
Mimo wszystko nie lubię patrzeć na cudze lalki, bo potem mam wielką ochotę posiadania ich xD. Ale muszę przyznać, że lalki Patrycji bardzo mnie urzekły...

Nie lubię się rozpisywać, więc przejdźmy do sedna, czyli meetowych zdjęć, które robione były jakże profesjonalną mikrofalówką <: Jednak z trzech jestem szczególnie zadowolona ;)

Na pierwszy ogień idzie śliczny pudelek Shinku ^^
Jestem zakochana w tym owieczkowym wigu. 



Zdjęcie "bałagan na stole"
Lans na rence xD
I gofr, który przez dwie godziny służył nam jako wejściówka do miejsca przy oknie xD

A teraz pora na moich ulubieńców:

Hiruś, w którym jestem szaleńczo zakochana <3




I Sebuś ♥

Zdjęcie na tle manu też musi być c:



I cała gromadka razem :3


Bardzo dziękuję za milo spędzony czas i mam nadzieję, że jeszcze będzie trochę takich cudownych spotkań ^3^

6 komentarzy:

  1. Musiało być super ;3
    Ładne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to na wakacje równie świetny meecik ze mną poproszę ^3^

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju jak zazdroszczę ;-; Ty co chwile na jakiś meetach jestes xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia ^^
    Mam nadzieję, że nam też uda się kiedyś spotkać. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam lalkowe meety. Nie dość, że można poznać świetnych ludzi, to ma się jeszcze okazje do 'wymacania' równie wspaniałych lalek! ♥
    Gratuluję udanego spotkania! Zdjęcie z bałaganem totalnie mnie rozwaliło, gdyż to chyba nieodłączny element każdego meetu ^^;

    OdpowiedzUsuń