Strony

23 lutego 2016

Melody po miesiącu się doczekała ^^

Awwww :3

Jak już mówiłam z powodu mojego komputera, który bardzo pokłócił się z kartą od mojego aparatu nie byłam w stanie przegrać zdjęć i leżały sobie przez miesiąc na aparacie. 
Na tą chwilę wszystko działa (nie wiem jednak, jak jeszcze długo będzie to trwało), dlatego przegrałam zdjęcia sprzed miesiąca. Jednak jak tak teraz patrzę nie są to najpiękniejsze zdjęcia... Po miesiącu zmienił się mój pogląd na "ładne zdjęcia". Ale ponieważ nie mam żadnych nowych zdjęć, dlatego postanowiłam, że mimo wszystko wstawię je tutaj (żeby pusto nie było ^^)

Mimo wszystko bardzo podoba mi się głębia ostrości, którą udało mi się uzyskać dzięki temu obiektywowi ;). Więc może jednak zdjęcia nie są tak totalnie do kitu =)











Do napisania *3*

4 komentarze:

  1. Zdjęcia są naprawdę śliczne, musisz uwierzyć mi na słowo! A owa modelka na nich prezentuje się jeszcze lepiej♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Co ty gadasz! Zdjęcia są świetne, mają cudny klimat. Twoja panna jest śliczna, zakochałam się normalnie! Te oczka, te włosy! *---* ♥

    OdpowiedzUsuń