Strony

28 marca 2016

Bo demony też mogą być kawaii :3

Ohayo :3

Jak tam Wam Święta minęły? Mam nadzieję, że w porządku, bo w tym roku nie wpadłam z życzeniami świątecznymi. Dzisiaj Lany Poniedziałek, więc również mam nadzieję, że zostaliście zmoczeni.

Znowu zaczęłam eksperymentować z moimi lalkami. Przez to, że w większości są u mnie z przypadku, nie mam na nie konkretnego pomysłu i czasami mam ochotę po prostu sprawdzić wszystkiego. I tak właśnie było dzisiaj z Melody. Całkiem przypadkiem została uroczym demonkiem... 

Zdjęcia po wgraniu na komputer strasznie mnie nie zadowoliły, dlatego postanowiłam coś z nimi zrobić i tak oto zaczęłam rozkminiać Photoshopa. I powiem szczerze, że efekt mi się bardzo podoba. Są co prawda bardziej mroczne, niż urocze, ale naprawdę dają fajny efekt.





8 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia! Liczę na więcej sesji w mroczno-uroczej tematyce <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejej! Zaskoczyło 💖 ❤
    Nie cierpię mojego internetu.
    Mam nadzieję że ten komentarz się doda ogólnie XD
    Melody jest super, słodka, urocza widziałam na żywo, polecam XD ❤ a zdjęcia bardzo mi się podobają i metody również ❤❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurde, robisz naprawdę cudne zdjęcia ♥ *^* Plus genialna obróbka, widziałąm już pare razy tego typu sesje (tylko oczy lalki są w kolorze) i uważam, że daje to nieziemski efekt.
    Uwielbiam takie mroczne klimaty, jak widać nawet taka słodzinka jak Melody świetnie się w nich odnajduje :D
    I tak się zastanawiam - skąd wytrzasnęłaś te krwiste paczałki? Jej prawe oko wygląda trochę jak guzik (od razu pomyślałam o bajce "Koralina" c:). Tak czy siak - wyglądają super.

    OdpowiedzUsuń
  4. No przyznam, świetny pomysł na post! Obróbka bardzo mi się podoba (te oczy zdecydowanie wygrały) jak również same zdjęcia. Z jednej strony pojawia się mroczny klimat owiany tajemnicą, a z drugiej Melody rozjaśnia każde zdjęcie swoją uroczą mordką♥Więc idealnie pasuje do niej określenie uroczego demonka :'D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjęcia <3
    Widać praca z Photoshopem bardzo udana :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aw, a ja uwielbiam takie klimaty (no kto by się spodziewał?) :3 Uroczy demon, tak rozkminiam i myśle i czy to są guziki? :D Jak tak to ciekawe zastosowanie :p
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, wpadłam tutaj przypadkiem, ale chyba zostanę na dłużej ^^
    Melody jest urocza, mimo takiej demonicznej wersji :D
    A tak w ogóle to masz bardzo fajny wygląda bloga ^^
    Dołączam do obserwatorów i czekam na następną notkę :3

    OdpowiedzUsuń