Strony

4 kwietnia 2016

Zwyczajnie podwórkowo, wiosennie ^◡^

Ohayo :3

Mamy dzisiaj bardzo słoneczny poniedziałek. Nareszcie wiosna nadeszła i mam nadzieję, że zostanie na dłużej. Ja chyba mimo wszystko zbyt bardzo poczułam wiosnę, a efektem tego jest to, że właśnie siedzę w domu i niestety jestem chora. A może stety, bo zdecydowanie przyda mi się trochę odpoczynku. Może uda mi się trochę nadgonić animce, albo uszyć coś lalkom (bo jak widać po dzisiejszych zdjęciach, ciągle chodzą w tych samych ciuchach).
W weekendzik w sumie się dobrze czułam, dlatego mam zdjęcia ^^ Sobotni wieczór (tak wieczór, bo przecież jest już jasno :3) spędziłam latając z koleżanką po podwórku z aparatem i lalką w ręku. 

Ostatnio udało mi się wreszcie ogarnąć tego wiga i na razie May pozostanie w takim wydaniu. Mam nadzieję, że Wam się podoba ^^











Gościnnie Grace Ani

8 komentarzy:

  1. To jedna z najpiękniejszych Dal! Serio, ogromnie mi się podoba <3 pięknie wyszła na zdjęciach

    OdpowiedzUsuń
  2. Ugh, May jest taka urocza *.*
    U mnie też mega ciepło! Tak szerze, to troszkę zazdroszczę ci tej choroby ;3
    Życzę zdrowia! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka kawaii May ♥
    Pięknie wygląda w tym wigu. ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ślicznotka <3
    Zdecydowanie pasuje jej ten wig ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana ❤
    Nie mogę się doczekać jak zobaczę ją w tym wydaniu na żywo ❤

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja sama uśmiecham się jak głupia widząc piękne słońce wędrujące po niebie :'D
    May jest przesłodka ;ww; I świetna z niej modelka!
    ~~~Przez te wszystkie słodziachne dalki normalnie dostaje cukrzycy ^ ^;;""
    Zdrowiej~♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje lalki nigdy mi się chyba nie znudzą, co chwile zmieniają się i wciąż widzę nowe wersje :D Bardzo mi się podoba w tym wigasku :3 Zdrówka!
    Pozdrawiam :>

    OdpowiedzUsuń