Strony

18 marca 2016

Dlaczego gwiazdy? ☾

Awwww :3

Chyba już naprawdę powracam na bloga... Poczułam, już wiosnę i znów nadchodzą mnie chęci na zdjęcia i lalki ^^ A skoro zrobiłam fotostory to pora teraz na "coś" innego... Co powiecie na czarno-białe zdjęcia? Melody jako "obrońca ksienszycuf"

Dlaczego tak wiele opowiadasz mi o gwiazdach...
Jest ich tysiące, miliony...
 Nie są wcale takie piękne...
 Popatrz na księżyc...
Widzisz to?
 Dlaczego nigdy nie opowiadasz mi o księżycu?
Czy nie widzisz tego, że to on powoduje, że noc jest piękna?
 Chroni przed ciemnością, kiedy się boję...
Sprawia, że znów mogę się uśmiechać...
Księżyc jest piękny...

6 komentarzy:

  1. Awwww ♥
    Jakie piękne zdjęcia!
    Melody wyszła przepięknie ♥
    I ten naszyjnik... ^_^

    OdpowiedzUsuń
  2. Awww. Świetne zdjęcia ;3
    Przedostatnie i drugie najbardziej mi się podobają <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Również uwielbiam oglądać niebo nocą :3 Dla mnie najlepsze jest połączenie księżyca i gwiazd. szczegolnie pięknie wygląda to w letnie/wiosenne noce, kiedy jest w miarę ciepło na dworze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne zdjęcia! Bardzo klimatyczne, razem z tekstem tworzą coś pięknego. Melody idealnie pasuje do tego typu sesji, szczególnie przez jej heterochromię ♥
    Wisiorek prześliczny, no i ten napis *-* Możesz zdradzić skąd go masz? :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle osób o to pyta. Naszyjnik kupiłam w Sinsay i trochę przerobiłam ^^

      Usuń
  5. Niesamowicie klimatyczna sesja <3 najbardziej podoba mi się 5 zdjęcie
    dobrze, że powracasz ^^
    Oczy Twojej panny są niezwykle magiczne mogłabym się na nie patrzeć godzinami...

    OdpowiedzUsuń