Strony

16 marca 2016

May Story *^*

Awwwww :3

Dawno nie było tu żadnych Fotostory, a uważam, że May jest do tego stworzona. Moje historyjki nie są jednak specjalnie pomysłowe... Chciałabym, żeby jednak było to odebrane w zabawny sposób ^^

 May: Co robisz?
Ja: Gram.
 May: Na czy to polega?
Ja: No jesteś ludkami... I żyjesz XD
Ja: *W sumie to mi się przyda na chwilę*
 Ja: May?
 May: Co?!
 Ja: Przypilnujesz mi ich przez chwilę... Muszę iść do toalety.
May: Okej

Po chwili

Ja: MAY??!
 May: Wiesz co?... Całkiem fajna ta gra ^^
 Ja: JAK MI TO WYTŁUMACZYSZ?! Nie było mnie przez 5 minut.
 May: No co?
Aaa ten gościu przyszedł w odwiedziny :D
May: To moja wina, że jest czarny?! Trochę tolerancji...

(Jak coś nie miałam zamiaru nikogo urazić)

P.S. Zapraszam tutaj

5 komentarzy:

  1. May jesteś przeeeeesłodka ^^
    To nie twoja wina że sim zginął :'D

    OdpowiedzUsuń
  2. May taka Kawaii ♥
    Dziękuję za reklamę :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Padłam xDD Fotostory udało Ci się, widzę, że zabijanie simsów nie bawi tylko mnie ale i May :'D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale uroczo! May jest jak mały cukiereczek <3
    ach.. sławetne simsy, jkoś nigdy nie umiałam pojąć ich fenomenu

    OdpowiedzUsuń