Strony

5 marca 2016

Meetwo ^^

Awwwww :3

Jak w tytule dzisiaj byłam na kolejnym meet'cie. Naprawdę coraz bardziej podobają mi się takie spotkanka  (i motywują do pisania na blogu :3). Dzisiaj spotkałam się z Patrycją i Julką. Było cudownie i mam nadzieję, że to nie ostatni nasz meet.

Jeśli chodzi o zdjęcia, znowu świeżutkie prosto z mikrofalki. Ale jak tak patrzę to chyba mimo wszystko aparat zaprzyjaźnił się z Emilką... 

Hirato. Zdecydowanie moja lalkowa miłość ♥
(Dlatego jego zdjęć mam najwięcej).

Shin-chan (ledwo się załapała na jakiekolwiek zdjęcie).

Zelfik. Pierwszy raz trzymałam takie cuś w rękach.

Emilka. Ona jest taka urocza...

Sebastian. Kocham te jego oczka na zdjęciach ^^


To jedno z moich ulubionych zdjęć :3




Oczywiście nie mogło zabraknąć Sebcia w grzyweczce :)





To drugie ulubione *3*






P.S. Julka następnym razem nie zapominaj Lusi, wziąć z kuchni, bo ja Ci Mary nie wezmę.

4 komentarze:

  1. Przepraszam za Luśke :")
    14 zdjęcie - "mój jedyny przyjaciel, but~ Marysia 2k16 😂😂😂
    Super było, czekam na kolejne spotkania 💜

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak Wam zazdraszczam tego meetu nooo <3
    Piękny Hirato.. Wszystkie lalki piękne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz racje, meety to coś wspaniałego ^^;;;
    Wszystkie lalki są takie cudowne, aw aw♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, ile lalek :'D Jak ja uwielbiam meety, też chciałabym tam być xD
    Nie dziwie się, ze Hirato został twoją miłością, niezwykły z niego piękniś ( no i te oszałamiające spojrzenie Ciela *^* ♥!). Fajnie wyszło te ostatnie zdjęcie, prawie jak portret rodzinny B)

    OdpowiedzUsuń