Strony

26 lutego 2016

Wiosenny śnieg inspiracją x^x

Awwwww :3

To mój ostatni dzień ferii, które spędziłam bardzo milutko, ale mimo wszystko nie chcę mi się strasznie wracać do szkoły i znowu myśleć o tej nauce i tych sprawdzianach T^T

Dzisiaj postanowiłam przejrzeć mój aparat. Przeglądałam jakieś stare zdjęcia (których dodać nie mogłam). Znalazłam jeszcze trochę śniegowych zdjęć. Patrzę za okno i myślę sobie "hmmm, chyba wiosna idzie, to chyba już nie pora na dodawanie zdjęć ze śniegiem" i nagle jak na zawołanie zaczęło sypać... Wciąż pada, a ulice już nawet lekko białe są ^^ A skoro u mnie śnieg jest to chyba mogę również zasypać śniegowymi zdjęciami ^3^









2 komentarze:

  1. Znam ten ból, kiedy nie chce się wracać do szkoły... Ale dasz radę! :D
    Bardzo ładne zdjęcia ;3

    OdpowiedzUsuń