Strony

12 marca 2016

Rabbit from Wonderland ^^

Awwwww :3

Nareszcie weekend, czyli czas na robienie prac domowych i naukę, zdjęć i ponowne dawanie lalkom życia. 
Dzisiaj poznacie bliżej białego królika z krainy czarów. 
Zdjęcia robiłam przed chwilą i jestem z nich całkiem zadowolona. Dzięki pogodzie udało mi się zrobić taki klimat, jaki chciałam uzyskać. Uważam, że Mary bardzo ładnie pozuje. (Mam ostatnio straszny zaciesz z tej lalki.)
Znowu pisząc posta wena mnie opuściła, więc po prostu dam zdjęcia.












10 komentarzy:

  1. Zdjęcia bardzo ładne, takie klimatyczne :3. Mary to cudowna lalka, uwielbiam ten model bardzo (nawet miałam go na wishliście, hehe).

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja Mary 💜
    Fajny króliczek, uroczaa czapeczka ;3 widziałam ją na żywo XD
    Może nie jest to referat. Alee.. Xdd

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcie 9 jest dla mnie najlepsze, bardzo ładnie uchwyciłaś lalkę :) Co do weny, to chyba każdy tak ma. Ja zawsze, jak np. jestem w szkole mam wielkie plany na to, co mogę napisać, kiedy już siada się do napisania... to wiadomo, co się dzieje. Takie życie :P No i widzę, że też jesteś osobą, która robi wszystkie lekcje na ostatnią chwilę w niedzielę? Zazwyczaj spotykałam się z opinią, że albo ktoś w ogóle nie robi prac domowych, a jak już robi to najlepiej wszystko jeszcze w piątek...

    OdpowiedzUsuń
  4. Awww ♥
    Mary jako króliczek ^^
    Piękne zdjęcia ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem w sumie jak skomentować ten post, bo żadne słowa nie są w stanie wyrazić tego, jaka Mary jest piękna. No po prostu ją uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och ♥ Ale mi się milo zrobiło, jak przeczytałam ten komentarz. Dziękuję ^^

      Usuń
  6. Pisałam to już parę razy, ale ja naprawdę jestem zakochana w tej lalce. Ideał!
    Zdjęcia są urocze, tak jak modelka. Mi także najbardziej podoba się dziewiąte ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah 9 zdjęcie uznałam za nieudane i wcale miało nie zostać opublikowane XD

      Usuń