Strony

29 kwietnia 2016

Na wstępie Alice <:

Ohayo :3

Nareszcie koniec tygodnia i... majówka :D
Nie wiem jak u Was, ale u mnie jak na razie słońce wreszcie wychyliło się zza chmur i już nia pada deszcz. Miejmy nadzieję, że tak już pozostanie.

Jutro jest 30 kwietnia, czyli data urodzin mojej pierwszej lalki Alice. W tamtym roku trochę olałam ta rocznice, ale mam nadzieję, że w tym roku uda mi się zrobić jakąś wspominajkę czy cuś. To w sumie już dwa lata... Czas szybko leci.
Dzisiaj w roli głównej, Alice. Możecie zdjęcia potraktować jako taki miły przedmajówkowo-urodzinowy wstęp.










Bardzo polubiłam ją w takim jasnym, letnim klimacie ^^

3 komentarze:

  1. Uwielbiam ją <3
    Jest naprawdę cudowna. I rzeczywiście pasuje do niej taki klimat ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. My też lubimy ją w takich klimatach. ;3; No no, bez żadnego ale, ma byc wpominajka

    OdpowiedzUsuń
  3. w pastelach niczym zjawa z mgieł... :)))

    OdpowiedzUsuń