Strony

24 kwietnia 2016

Łódzki Meet #3

Ohayo :3

Wczoraj (znowu) spotkałam się z Julką i Patrycją. Wydaje mi się, że naprawdę dobrze się dogadujemy. Pasje zdecydowanie łączą ludzi. Bardzo się ciesze, że udało mi się spotkać z dziewczynami. Na pewno jeszcze się kiedyś spotkamy <3

Nareszcie poczułam się dobrze z tym, że miałam lustrzankę. A efekty są zdecydowanie lepsze niż na ostatnich meetach.































Jak zwykle dużo Hirusia, ale co ja poradzę, że on jest taki uroczy, cudowny i awww :3

7 komentarzy:

  1. Było super ❤ musimy się kiedyś jeszcze raz spotkać! Ale już nie w porcie bo mam zle wspomnienia tak trochę 😂😂 XD
    Śliczne ci zdjecia powychodzily! Moje takie średnie pzy twoich! ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. On jest taki słodki, rób takie spamy częściej z meetów. ;3; Dobrany team tworzycie ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie ślicze zdjęcia <3
    Meety są super ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Meety to świetna sprawa, może i my będziemy miały okazję się kiedyś razem spotkać ^^
    Wiem jak to jest zakochać się w cudzej lalce - dziwnym trafem obezwładnia cię nieposkromiona chęć ciągłego trzymania tego cuda w łapkach i cykania miliona zdjęć! xD
    Pozdrawiam! ☆(ゝω・)v

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejkuuu chcę do Was na meet!
    Kiedyś wbiję, dobrze?
    Fryzura Shinku na ostatnim zdjęciu ♥ hahah~

    OdpowiedzUsuń
  6. chłopak zwrócił mą uwagę -
    ale to niunia z ciemnymi
    patrzałkami w szarej bluzie
    skradła me serducho!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń