Strony

2 maja 2016

Kolejny meet? :'D

Ohayo :3

Inni pewnie siedzą gdzieś z kiełbaską na grillu, a ja znowu latam z lalkami i aparatem po łódzkich galeriach. No, ale co poradzić, skoro złapałyśmy z Patrycją (i Julką oczywiście też <:) wspólny język. Wydaje mi się, że tych Meetów będzie jeszcze sporo,. Chociaż nie wiem czy nie długo będzie można je jeszcze Meetami  nazywać, bo lalki stają się po prostu dodatkiem do miło spędzonego czasu ^^

Meet tym razem odbył się w parku. Co jest genialnym rozwiązaniem, ponieważ wreszcie aparaty nie musiały się męczyć ze sztucznym światłem. A oprócz tego bardzo przyjemnie było siedzieć na trawie i piachu świeżym powietrzu i robić zdjęcia :>

Hiruś zawsze będzie moim ulubieńcem, ale oczy Niny urzekły mnie strasznie, przez co mam jej naprawdę dużo zdjęć. Ogółem mam bardzo dużo zdjęć z powodu cudownego otoczenia c;



















To zdjęcie dzisiaj wygrało <3


 










2 komentarze:

  1. Mery, katowickie galerie też som fajne ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczecińskie też, polecam XD A parki mamy na kazdym kroku

    OdpowiedzUsuń