Strony

11 listopada 2016

Co dwie lalki to nie jedna

Hej :3

Dzisiaj u mnie spadł pierwszy śnieg, niestety moja choroba nie pozwoliła mi na wyjście na dwór, ale mam trochę wczorajszych domowych zdjęć. Nie przepadam za robieniem zdjęć w domu, bo nigdy nie mogę znaleźć wystarczająco dobrego oświetlenia, ale co zrobić, kiedy z powodu choroby jesteś przez tydzień przytwierdzona do domu? Myślę, że właśnie dzięki mojej chorobie powstały te zdjęcia... Brak szkoły powoduje, że mam więcej wolnego czasu i więcej chęci. Dlatego zapraszam na zdjęcia moich dwóch ulubionych potworków (przyznaję się, że je dwie zdecydowanie faworyzuję)








7 komentarzy:

  1. Prześliczne są te zdjęcia. One są takie piękne. ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Alice ma takie śliiicznee oczka! <3
    U mnie też padał śnieg, ale od razu topniał :C Tak samo wczoraj.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia wymiatają. Ta ze skorupką na głowie wygląda na taką bardzo nieśmiałą co jest urocze. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wcale się nie dziwię bo te dwa modele są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nic dziwnego, że je faworyzujesz, mając takie śliczne lalki :3 Twoje zdjęcia zawsze mi się podobają, są takie... specyficzne. Oryginalne. Mają ten klimat, którego nikt inny jeszcze nie osiągnął.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie słodkie stworzenia, oddaj :3

    OdpowiedzUsuń
  7. One tak bardzo do siebie pasują teraz, nie wiem czy to ze względu na ich stocki, ale tak ślicznie razem wyglądają. <3
    Dajcie mi śnieg. :<

    OdpowiedzUsuń