Strony

10 grudnia 2016

Poczułam zimę

Hej :3

Poczułam zimę... Zwłaszcza dzięki przemoczonym spodniom i czerwonym od zimna dłoniom.
Parę dni temu wyskoczyłam z lalką na zdjęcia ze względu na śnieg. Jestem raczej człowiekiem, który nie lubi zimy, śniegu i ogólnie chłodu. Bardzo lubię oglądać śnieg na zdjęciach, dlatego zdecydowałam się wyjść z mojego cieplutkiego mieszkanka dla tych paru zimowych zdjęć. W roli głównej May, bo naprawdę długo się tu nie pokazywała

Zapraszam cieplutko :>







I moja Luna jako dodatek :>

7 komentarzy:

  1. Zdjęcia są naprawdę urocze. Twoje maleństwo świetnie się spisuje. Ale śnieg? Skąd ten śnieg? U mnie chlapa i błoto. Tak bardzo zazdroszczę zimowej pogody :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śnieg był i już go nie ma... Trzymał się cały jeden dzień

      Usuń
  2. Cudne zdjęcia! Różowe policzki Mai cudnie wyglądają na śniegu - wygląda, jakby zarumieniła się od mrozu :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne zdjęcia - May jak zwykle słodziutko wyszła ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia i urocza laleczka! Śniegu również zazdroszczę bo u mnie nawet jednego dnia nie było... A z racji tego, że jestem nowa, zapraszam Cię również do mnie jeśli masz ochotę. :3 http://lalkowyteatr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia! Warto było się poświęcić :D Ja czekam na śnieg u siebie, ale tak, żeby spadł i chociaż kilka dni był:(

    Poza tym, May prezentuje się cudownie, kooocham lalki z bardzo ciemnymi oczami!

    OdpowiedzUsuń