Strony

30 maja 2014

Moje Małe Ziółko!

Jutro weekend, fajnie nareszcie odpoczynek od szkoły i to trzy dniowy.
Tak mamy poniedziałek wolny, ponieważ jest festyn w szkole no i to też z powodu Dnia Dziecka,
no ale mniejsza.

Chciałam kupić Alice na Dzień Dziecka buciki z pullipfamily, ale na sto procent nie
dojdą na 1 czerwca, zwłaszcza, że jeszcze nie zamówiłam.
A to z tego powodu, że wiszę tacie jeszcze kasę za Alice, no tak ale
to pewnie też Was za bardzo nie obchodzi.

Przejdźmy do rzeczy: Wczoraj Alice była na małym "♥Meecie♥".
Tak po raz pierwszy poznała Rose. Bardzo jej się podobało, tylko jest
taki jeden mały problemik... JA GŁUPIA NIE WZIĘŁAM APARATU!, no i ze
zdjęć ni ci. Głupio, bo moja Alice i Rose (Pullip Megurine Luka)
tak słodko razem wyglądały. Jak najlepsze przyjaciółki!

Ale dzisiaj chciałabym wstawić już dawną sesję, która
nazywa się tak z powodu... Alice.
Zrobiłam jej zdjęcia z... Sami się za chwileczkę przekonacie

O i jeszcze sekundeczka przynudzania:
Mała zmiana tu: [KLIK], i tu: [KLIK]

A teraz zdjęcia:








Z lampką, było za ciemno, ale ja i tak chciałam robić zdjęcia,
 za wszelką cenę

Nie mam już o czym przynudzać dlatego kończę.

Do napisania!

 P.s. Pytanie do wiedzących: "Czy Dal'om zamykają się paczałki?"

10 komentarzy:

  1. Jak przeczytałam tytuł myślałam, że będzie post o narkotykach. XD
    Pozdrawiam. xxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS: Nie, Dale nie mogą zamykać oczu. Mogą za to tak jak Pullip patrzeć w obie strony.

      Usuń
    2. Heh, tego się nie spodziewałam. Dzięki za odwiedziny i odpowiedź (| |)
      (°.°)

      Usuń
  2. fajna sesja i pomysł a tak w ogółem Rose też się podobał się meet

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje meetu. Masz podobne roslinki jak ja w pokoju. ;D To znaczy, takie same doniczki. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie to zioła i stoją w kuchni, a doniczki takie, ponieważ pasują do wystroju. Twoja Joy jest taka cudna, jeszcze nie dawno nie lubiłam dali, ale gdy zobaczyłam Joy zqkochałam się. Kto wie może kiedyś zawita u mnie dal frara. Jeszcze raz jest cudna :)

      Usuń
  4. bardzo fajne zdjęcia ;)
    zaobserwowałam i liczę na rewanż :D
    www.mojezyciejestnowela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam takie same doniczki z Ikei, również stoją w kuchni i mam tam zioła ;-) Przypadek? ^^

    OdpowiedzUsuń