Strony

6 czerwca 2014

Różności.

Na wstępie chciałam podziękować za komentarze 
i za nowych członków.

Ostatnio mnie trochę nie było :(. 
Oczywiście zaglądałam na Wasze blogi, ale kompletnie nie miałam o czym pisać. Może to przez to, że teraz wystawiane są oceny na koniec roku, a ja marzę o średniej 5,0. Muszę się bardzo postarać.

Trochę mi szkoda, że teraz piszę posta, a nawet nie mam
nic ciekawego do napisania.
Nie mam w ogóle czasu, ani na sesję (chociaż mam tyle pomysłów), 
ani na szycie (ostatnio szyłam w poprzedni piątek i nawet nie pokazałam Wam mojego "dzieła")
Moja Alice od piątku leży w tej samej pozie i grzecznie
czeka na sesję. Trochę mi jej szkoda :(. Na dworze była tylko raz ! O.o
Teraz sobie uświadomiłam NIE MAM DLA NIEJ CZASU!
T.T

No, a tak z innej beczki: "Właściwie mam o czym napisać".
Wzeszłą sobotę byłam z Anią (zwaną Anita hanasan, właściwie nie wiem czemu)
na zakupach z okazji Dnia Dziecka. Kupiłyśmy sobie 
bardzo dużo ciuchów i innych bzdetów.
Ale jedna rzecz jest super extra, stwierdziłam, że się super nada na prezencik dla
Alice (aż tak poszkodowana jest, skoro dostaje prezenty).
Jest to miniaturowa sztaluga z empiku.
Jest super XD.
 Na pewno pojawi się na zdjęciach (kiedy - jeszcze nie wiem).
Ale to nie koniec prezentów, które
dostała moja dama. Dostała: kredki (by me :)), ołówek (by me), gumkę do ścierania (by me),
pędzel (też by me) no i teczkę (też by me).
Widzicie jak kłamię, mówię że nie mam czasu na robienie zdjęć i szycie,
ale teczki nie teczki to Alice robię.
P.S. Jak widać nie możecie mi wierzyć XD

(Jeżeli dalej to czytasz to gratulacje!)

Wróćmy do Alice:
Chyba przygotuję ją do szkoły, bo robię jej tyle rzeczy związanych z szkołą.
Właściwie ma już wszystko co potrzebne, jeszcze muszę
odszukać plecak od barbie no i będzie w 100% gotowa. Tylko czy ona tego chce?
Później ją zapytam, a teraz pytam Was
(nie nie o szkołę !)
Jak tam się macie?

A tak żeby sucho nie było jedno zdjątko i pytanie:

Zdjątko:
Nie mam zdjęć Alice, więc daję Frankie

Pytanie:
Czy nie macie nic przeciwko umieszczania na tym blogu
nie tylko pullip, ale i monster high?

Blogger bardzo zjadł jakość zdjęcia, a szkoda, bo to tyle co dla Was mam


Do szybkiego napisania! 
Bye!

15 komentarzy:

  1. Nie pytaj tylko dodawaj, to przecież twój blog. ^^ ;) Twoja Frankie jest śliczna. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uważam że Frankie to jedna z najładniejszych (moich) monster high, ale też bardzo lubię lagoonę XD

      Usuń
  2. Dodawaj, dodawaj, nie ma co się ograniczać :) ja też czasem monstery wrzucam, czasem koty moje ;)
    O jeżuuuu... Dzięki :D no tak, jasne, że miała, zdejmowałam żeby założyć jej balerinki i włożyłam odwrotnie O.o Biedna Amelka!
    Nie ma na yt bo nigdy filmików tam nie wrzucałam ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę! Bo jak oglądałam zdjęcia, które są super to zauważyłam,że stópki są w złą stronę więc Ci o tym powiedziałam:) Nie chcę żeby Amelka cierpiała !

      Usuń
    2. Co jakiś czas mam zamiar robić różne lalkowe tutoriale z szycia, robienia drobiazgów i akcesoriów, także na pewno się znajdzie :)

      Usuń
  3. Całkiem fajne zdjęcia. :)

    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, Bardzo lubię twój blog i sprawdzam go regularnie, tylko nie zawsze pisze komy :)

      Usuń
  4. To jest ta słynna rozczesana Franka? ;) Nawet fajnie wygląda. Bo jest zadbana. Sama kiedyś widziałam Frankie SS z taką szopą na głowie, że aż strach pomyśleć co z nią robili.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zdjęcie jest dość stare, więc jej włosy są jeszcze w żelu, ale ostatnio zrobiłam jej małe spa no i umyłam jej całą głowę - prawie w ogóle nie ma już tego "gluta". P.S Wcale nie ma szopy, nie wiem jak można do tego dopuścić

      Usuń
  5. Jestem fanką monsterów, więc jak najbardziej zachęcam do umieszczania niezliczonej ilości zdjęć MH! :>
    PS Serdecznie dziękuję za komentarz! Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co miałam powiedzieć, ty tworzysz... nowe pullip

      Usuń
  6. 3 i 6 zdjęcie. <3 Alice jest śliczna, ma piękny makijaż i jest po prostu rozkoszna. ;3 Dale są świetne, super się z nimi pracuje i są śliczne itd... Tego nie da się po prostu opisać dopóki samemu się takiego nie posiądzie. ;3 Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń