Strony

18 czerwca 2014

1+1

Hejka! :)
Dzisiaj bez zbędnego przynudzania,
(ono pojawi się w połowie posta)
przejdźmy od razu do rzeczy: Dlaczego tytuł posta nazywa się 1+1?
Ponieważ ten tydzień miałam pełen roboty, ale wcale nie chodzi mi o oceny, bo 
dałam z siebie 200% i udało mi się zdobyć średnią wyższą
niż przypuszczałam. Otrzymałam średnią z
czerwonym paskiem 5,16
i jestem z siebie bardzo dumna. Jeśli chodzi o tydzień 
pełen roboty chodzi, o to że :
1. W poniedziałek miałam test końcowy z dodatkowego angielskiego
2. We wtorek miałam trochę czasu wolnego, więc zrobiłam spodenki i skarpetki dla Alice, no i udało mi się zrobić małą sesyjkę
3. W środę (czyli dziś)...(dowiecie się później)

A teraz sesyjka z wtorku, a właściwie małe foto
story, bez zbędnych napisów (chyba ze zdjęć można wydedukowć o co chodzi XD):













Patrzcie jaki piękny
rysunek mi narysowała


A to Alice narysowała (napisała)
dla Was


Przepraszam za te białe plamy na niektórych zdjęciach, 
nie wiem z jakich przyczyn mam tak wyłupane ściany XD (lubię XD)

Teraz pora na trochę przynudzania.
Nie dokończyłam Wam punktu nr 3, ponieważ zostawiłam to na teraz. 
A konkretnie chodzi o to, że 
dzisiaj miałam Meeta <3, a właściwie Alice miała XD.
Z kim? A z Lonnie.
 Nie dzisiaj nie zapomniałam aparatu, a to dlatego że meet był u mnie :)
Więc jak miałam aparat są i zdjęcia, na które pewnie z niecierpliwością czekacie. 
A oto one:
 (też małe foto story i też bez napisów)


















Dziękuję za oglądanie, mam nadzieje że się podobało.

Może niektórzy zauważyli, że zmieniłam wygląd bloga
nie do poznania. Ten chyba mi się bardziej podoba, a to z tego powodu, że uwielbiam zieleń.
Mam nadzieje, że wszystko jest czytelne, jeśli nie proszę o napisanie w komentarzach

Do nowego posta!

13 komentarzy:

  1. Czy to apaszka Clawda Basic na małej rudej?Fajna sukienka z tego wyszła.
    Najbardziej podobają mi się kredki :)
    Skarpetki też są cudne tylko na mój gust za kolorowe. Muszę zrobić podobne tylko, że czarne dla mojej Sandzi. Dzięki za pomysła ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o sukienkę Lonnie to tak jest zrobiona z apaszki od Clawda (mój genialny pomysł XD) W ogóle dziękuje. A skarpety kopiuj fajnie wyglądają

      Usuń
  2. Fajne zdjęcie, to jak ona pisze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Coraz lepiej wychodzą Ci zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzecie zdjęcie jest boskie :) I ta mała Grell w kwiatku :D
    Pozdrawiam xxxxxx

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna sesja i fajny pomysł na stroje haftem muszę poszyć ciuszki dla mojej Rozi. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ale nie zrozumiałam "fajny pomysł na stroje haftem" :)

      Usuń
  6. Właśnie zobaczyłam twojego bloga, robisz śliczne zdjęcia ;3 oby tak dalej, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Prowadzisz bloga? Chętnie bym zajrzała XD

      Usuń
  7. jestem zauroczona i niuniami i ciuszkami i samymi aranżacjami! Alice zachwycająca - warta każdej złotóweczki, każdego dollara ;D

    OdpowiedzUsuń