Strony

24 czerwca 2014

"Dlaczego jej nie mam..." - imieniny Alice

W sobotę były imieniny Alicji.
Zupełnie o tym zapomniałam i po południu (też w sobotę)
pojechałam coś kupić mojej babci,
mojej kuzynce no i nie mogłabym zapomnieć o moim skarbie: Alice.
Zdjęcia Alice, która dostaje prezent zrobiłam dopiero dzisiaj , bo w sobotę byli goście
i nie wypadało zostawić wszystkich. Więc zdjęcia były robione dziś :).

Alice jest chyba... nie za bardzo zadowolona z tego foto-story.
Jest jej bardzo smutno. a przez nią mam wyrzuty
sumienia...

Przypomnę Wam legendę:
A - Alice
J - Ja
*w gwiazdkach* - myśli Alice
narrator

Zapraszam Was na ... dość...
smutne zdjęcia:



Nie wiem czemu do kompa zrobiła
się taka zielona smuga !
 J: Cześć Alice, co tam porabiasz?


A: Patrze... (łza zakręciła się w jej oku)... na Dale...

I się rozpłakała



*Jak ja bym chciała mieć siostrę...
bawiły byśmy się razem... wszystko byśmy robiły razem...
Ale ona nie chce kupić Dala,
myśli tylko... o mnie...*


  *...Chce mi kupić obitsu... To nie jest tak, że ja nie chcę, tylko
wolę mieć siostrę, przyjaciółkę... najlepszą 
kumpelkę!*

J: Alice, wiesz co dzisiaj jest!
A: Tak, najgorszy dzień mojego krótkiego życia
J: Nie, dzisiaj są twoje imieniny!

J: I mam coś dla ciebie!


Zapomina o wszystkim co się zda żyło.

A: Daj, daj


J: Proszę :)

  
A: Dziękuje... Ona...


...przypomina mi...


... że chcę mieć siostrę!


*Może ona mi zastąpi pustkę...
w moim sercu...*

J: Alice choć teraz pokarzesz się w ubranku imieninowym
innym ludziom.


A: Idę!


Parę minut później:

J: Ha tu cie mam!
A: Nie chcę zdjęć!

Ucieka


I jak tu się nie wzruszać, ona jest taka... samotna.
Dzisiaj już bez zbędnego przynudzania.
Bonusik:

I zagadka:

Co to jest?
Przedmiot pojawi się w następnej sesji

Do radźcie mi proszę czy kupić tego Dala czy obitsu dla Alice
Pomocy!!!

Do zobaczenia!

13 komentarzy:

  1. Wiesz, ja za bardzo się nie interesuję takimi lalkami, ale jeżeli mam ci doradzić to osobiście wybrałabym siostrę dla Alice. Bardzo podoba mi się twój blog i przesyłam ci linka do mojego może dasz mi jakieś rady? Czekam na kolejną sesję :* wwakeeup.blogspot.com <---------------- mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! Ale nwm co do siostry bo różnica ceny jest duża, aż 100 zł!! :(

      Usuń
    2. Rzeczywiście... 100 zł to duża różnica. Trudny wybór...

      Usuń
  2. Jeśli naprawdę coś czujesz do tego Dala to go kup. Jeśli wytrzymasz bez niej dłuższy czas, to kup obitsu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. To zegar z Jysk! Też mam taki w domu! :)
    Myslę, że lepiej kupić obitsu. Ja na Twoim miejscu wolałabym mieć jedną w pełni skończoną lalkę.
    Pozdrawiam xxxxxx

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna sesja <3
    Moim zdaniem lepiej by było skupić się na jednym, a z drugiej strony... Fajnie by było mieć drugą lalkę.. Mimi to ja wybrałabym obitsu <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście wzruszająca ta historia, jeszcze na twoim blogu leci smutna piosenka, aż prawie się popłakałam :( Nie rób mi tego więcej!

    OdpowiedzUsuń
  6. Smutne. :c Przybiło mnie to.
    Więc zmieniając temat: widzę że zrobiłaś niesamowite postępy w robieniu zdjęć. Widzę różnicę, pięknie ci te wyszły. :3 Ja bym na twoim miejscu najpierw "wyposażyła" Alice a potem kupiłabym następną lalkę, ale wybór zależy od ciebie! :) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno będzie okazja, aby załatwić Alice siostrę ;) A co do zagadki... Zegar?

    OdpowiedzUsuń
  8. koniecznie siostrę, przyjaciółkę dla samotnej Alice!

    OdpowiedzUsuń