Strony

12 czerwca 2014

Ważne!!!

Dzisiaj nie będę się
rozpisywać. Mam do załatwienia jedną ważną rzecz.
Pomóżcie!!

Chodzi mi o obitsu,
chcę kupić Alice obitsu, ale nie wiem czy to dobry
pomysł. Mam ją tylko 2 miesiące, a jej kończyny ruszają się z dość 
dużym oporem. Nie wiem czy mi się opłaca.

No i jeśli kupić to które?
Czy to będzie odpowiednie : [KLIK]?
Czy dostawa na mimiwoo na pewno jest za darmo?

POMOCY!!

A tak z innej beczki nareszcie udało mi się zamówić 
trampole dla Alisi!! :)

Z góry dziękuję!

P.S.Chciałabym przeprosić Keksika.!:)

6 komentarzy:

  1. Myślę że obitsu to dobra myśl ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, popłaca się ;) Ja niedługo kupię obitsu dla mojej Chicken :) I tak, to obitsu powinno być dobre ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tu nie ma się za bardzo co zastanawiać, na tym stockowym cialku Alice długo nie pojedzie i wcześniej czy później będzie nie do zniesienia... Po za tym obitsu ma dużo, dużo więcej możliwości. Musisz mieć na pewno kolor white. Te które wybrałas jest chyba najbardziej odpowiednie, bo SHB jest chyba najczęściej wybierane. :) Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje wszystkim, że wypowiedzieliście. A mam do was pytanko wiecie może czy na mimiwoo jest darmowa dostawa czy nie?

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli w opisie masz zaznaczone free shipping to jest darmowa, jak wejdziesz na polski ebay to bez problemu znajdziesz z opcją darmowej wysyłki.Obitsu to bardzo dobry pomysł, ciałko jest o wiele bardziej ruchome niż stockowe. U mimiwoo przesyłka trwa jakieś 3tygodnie więc się nie zdziw, ale wszystko załatwie się szybko i przyjemnie.
    27cm to idealny wymiar dla pullipanny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ci dziękuje za odpowiedź. Wiesz jeszcze nigdy wcześniej lalki pullip nie miałam - to moja pierwsza, więc wiesz wolałam się upewnić i dowiedzieć od kogoś zaufanego :)

      Usuń