Strony

26 czerwca 2014

Extreme *.*

Dzisiaj niestety mam Wam bardzo dużo 
do powiedzenia:
1. Dziękuje za tyle komentarzy pod poprzednim postem
2. Większość z Was powiedziało, że bardziej mi się opłaca mieć w pełni 
skończoną jedną lalkę, a potem kupować drugą. Jednak coś czuje do tego Dal
i chyba nie posłucham Waszych rad. Tak, tak kupuję Dal.
3. Zapomniałam w poprzednim poście wspomnieć, że przyszły już trampki 
z pullipfamily, które pojawią się w następnym poście.
4. Dzisiaj była u mnie Ania i nareszcie mogłyśmy zrobić razem Meet'a.
Fajnie co?
5. W poprzednim poście była zagadka, którą odgadła : Dynoras.
Brawo! Tylko jedna mała popraweczka zegar jest z IKEI, a nie z Jysk'a.
Ale i tak brawo!

Uwaga!
Muszę wymyślić imię dla Dal frara.
Myślałam nad...może... Tea (czytaj: ti) lub Mely,
a może Melody albo May (czytaj: Mej)
Co sądzicie?
Może wy coś fajnego wymyślicie?
Piszcie w komentarzach :)

Teraz nareszcie wyczekiwana chwila zdjęcia na...
zegarze ściennym. Dlatego post nazywa się:
"Extreme".
 Musiałam ją powiesić na zegarze. ale przynajmniej się ubawiłam!

Zdjęcia:



Bardzo podoba mi się ten zegar.
jest taki... fotogieniczny





Zdjęcia nie powalają jakością (a blogger nie pomaga)
i jest ich dość mało, ale bardzo się bałam o Alice.
Bo gdyby spadła nie darowałabym sobie
tego.
Ale wynagrodzę to następnymi zdjęciami
z Meet'a, bo jest ich strasznie dużo

Do następnego wpisu!

11 komentarzy:

  1. Ja bym się bała o lalkę podczas robienia takich zdjęć xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne z zdjęcia :) W Jysku też były takie zegary :D
    Pozdrawiam xxxxxx

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjęcia. Nie mogę się już doczekać kiedy wstawisz sesję zrobioną z Anią. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne fotki!!! A co do imienia, to może Lucy, albo Nelly?

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurde po napisaniu tego posta wpadły mi te same imiona XD (lol)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny ten zegar i pomysł na zdjęcia. :3 Dal Frara to świetny model (przekonałam się o tym). :D May to śliczne imię, na pewno będzie jej pasować. :) Chociaż Melody też pasuje. xD Musisz zdecydować. ;) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. słodka lalunia!
    moje potworzyce też lubują się w sesyjne ekstremie - chociażby na żyrandolu. ;)
    zapraszam do mej Megan - czarnej kotki bezwstydnie buszującej po mieszkaniu bez żadnego odzienia ;D

    OdpowiedzUsuń