Strony

10 czerwca 2014

Nareszcie... czas!

Witam!,
i chyba po raz pierwszy mam czas.
Chciałam Wam dzisiaj na reszcie pokazać bluzę którą zrobiłam tydzień
temu, no i Alice, na którą pewnie czekacie 
już dłuższy czas.

Rozmyśliłam się i monster high też się
pojawią, ponieważ zaglądają tu także fanki monsterów.
Bardzo się z tego powodu cieszę.
A jeszcze bardziej cieszą się moje lalki, gdyż wiedzą,
że inni ludzie (po za mną)
je oglądają. :)

Dobra wiadomość:
Nie mam dzisiaj o czym przynudzać, więc daję zdjęcia.
Są ich dwie tury.
W drugiej bluza by me.

P.S. Zastanawiam się nad.... 
(dokończenie pod zdjęciami)

1.

















2.







A: I jak wyglądam?







P.S. (Dokończenie) zakupem Dal (mam jedną na oku)

Jak już mówiłam nie mam o czym przynudzać, może
w następnym poście pojawi się Frankie

A tu mały bonusik:


Dwa zdjęcia Rochelle.
Lalka nie moja, zdjęcia moje!

11 komentarzy:

  1. Jasne, że wpadnę :D i nawet zaobserwuję bo ślicznie wychodzą Ci zdjęcia ^.^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, fajnie, że mogę to słyszeć od ciebie XD

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Nie chodzi o to byś nie zaglądała na mojego bloga. Chodzi o to byś nie zgapiała moich pomysłów... bo to się robi mocno irytujące... >.<

      Usuń
    5. Bardzo Cię przepraszam już nie będę (po prostu wydaje mi się, że jesteś fajną osobą i tyle)

      Usuń