Strony

20 lipca 2014

Działka #1

Hejo!

Nareszcie wróciłam z działki. Termin mi się trochę przedłużył. No i dłużej mnie nie 
było :(. Ale już jestem i mam całą masę zdjęć. Dlatego podzieliłam
post "Działka" na 3 (lub 4) części.

Tak, tak trochę tego jest. :)

Dzisiaj będą zdjęcia lalki mojej kuzynki Julii.
...
Purresphony (czy jakoś tak) z Mh.

Miałam Was tu dzisiaj zanudzić  i napisać masę tekstu, lecz
jakoś mi nie idzie. (Może to i lepiej) 




























Zdjęcia nie powalają jakością, za to lalka... ACH...
cudna.

No i bonusik:

Prawdziwe gniazdo os. U nas na działce znalazłam takie 3. Na szczęście
opuszczone. Ale wrażenie robi co? (Jest dość duże) 


Do drugiej części
posta!

7 komentarzy:

  1. Zdjęcia fajnie przemyślane, ładne ujęcia, tylko bym modelkę zmieniła. Cokolwiek byle nie kot...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego? o_O Uważam że ta kocica (z czerwonymi ustami) bardzo ładnie się komponuje z tą zielenią. :)

      Usuń
    2. Wszystko tylko nie kotowate. Mam jakąś kotofobie chyba.

      Usuń
  2. Mi się zdjęcia bardzo podobają, na niektórych wyszedł Ci nawet takie jakby bokeh dzięki liściom jak myślę. :3
    No i śliczna lalka. ;)
    Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjęcia <3 i ta lalka.. awww.*.*

    OdpowiedzUsuń